FullRate - stabilitet?

  • Da jeg om 1½ måned flytter, har jeg overvejet at skifte mit TDC internet og telefoni ud med FullRate, primært for at spare lidt ekstra penge. Nogle vil nok undre sig over, at jeg har fastnettelefon, men jeg ringer en del til USA, så den er ret rar at have, selv med taletidskort fra GlobalOne.


    Samtidig vil jeg også slippe for at betale for en flytning af min telefon, som godt nok kun er omkring 200 kr. ved TDC fordi jeg er under 28 år.


    Inden jeg skifter internetudbyder, er jeg dog interesseret i at høre lidt om folks erfaringer med FullRate's stabilitet. TDC har igennem alle de år jeg har haft dem leveret en imponerende stabilitet, og jeg kan ikke huske hvornår det sidst har været nede - sådanne forhold er jeg naturligvis interesseret i at beholde, selv med en ny internetudbyder.





    Beløb for flytning ved TDC ændret efter tjek på tdc.dk ;)

  • Har haft fullrate siden deres start sammen med 3-4 andre...


    Konklusion idag: Go for it. :9xo



    De er blevet ret stabile, speciel hvad angår telefoni... de havde en masse bøvl med ip telefonien... men idag virker det tip top.


    Kundeservice er helt i top, og alt er "gennemskueligt" fra priser til udstyr :D


    Ps. København

  • Mit har ikke haft en enste nedtur det sidste halve års tid :D
    Jeg bor så også under 50 meter fra centralen, ved ikke om det har noget at sige. Men det spiller bare :9xo


    (Kan se dato osv ikke helt passer i routeren :)) )


    Mht. oprettelse. Tror nok de siger ca. 3 uger, men vi modtog udstyr osv med posten 3 eller 4 dage efter bestilling, og på 5. dagen virkede nettet.

  • Har kun positive erfaringer med Fullrate. Har haft det i 1 års tid nu, og der har kun været problemer meget få gange. Service er også rigtig god og de er meget villige til at hjælpe hvis der skulle være problemer. Man får også en SMS, hver gang der skulle være problemer med nettet. Vi bruger ikke vores fastnet telefon så meget, men har heller ikke oplevet de store problemer med den. Har også flere venner og familie der også har fullrate og er rigtig galde for det.

  • Ingen problemer med dem hos mig, har haft net hos dem siden midt august og der har ikke været nogen downtime (jeg har ihvertfald ikke oplevet det).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Fullrate styrer :clap: Ej et ganske fint firma, har stort set ikke haft nogen problemer overhoved. For at finde ud af tiden med oprettelsen må du nok hellere kontakte dem om, men du kommer sikkert ikke til at vente på oprettelsen.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Nice. Er der nogen der ved hvor lang tid det ca. tager at oprette? Er jo ik interesseret i at oprette internet i en lejlighed jeg ikke flytter ind i før om 1½ måned :D


    Du kan bestille det til en bestemt dato, det gjorde jeg. Jeg tror jeg bestilte 2 måneder forud faktisk.

  • skiftede fra CC til FR og jeg må det kunne mærkes.


    bedre up/download hastighed mere stabilt og ikke mindst billigere.


    havde TDC før jeg fik CC og vil sige FR er mindst lige så stabil som TDC.

  • Lyder rigtig godt, at I alle har gode erfaringer med FullRate, så er beslutningen vist efterhånden taget. Det bliver heller ikke dårligere af, at de lejer sig ind på TDC's udstyr, for har kun gode erfaringer med centralen her i byen.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sensation
    Du ku også prøve at kigge på Perspektiv net.


    Mvh Madsen


    Som så ikke tilbyder deres produkter her i det mørke Midtjylland ;)

  • Jeg havde gode oplevelser med dem..


    Men der skete så det at de lige pluselig mente at det var mit udstyr det var galt med (forbindelsen kørte meget ustabilt).
    Det prøvede jeg at bevise gang efter gang, men de troede stadig ikke på mig, de gjorde ikke så meget som ville fejlsøge på den, de "afviste" mig med at jeg skulle tage mit eget udstyr fra og kører uden (som jeg så havde gjort for at bevise det).Så det resulterede i at jeg skiftede og har nu en 10/1 Cable, og det er sku stabilt..


    Jeg sidder selv i Kundeservice hos Internet udbydere, så jeg ved sku godt det kan være svært osv, så de fik lidt over en måned til at fixe fejlen og så smuttede jeg der fra.


    En god ting jeg godt kan lide er deres Sms når der er generalle fejl, eller forventet nede tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Lyder rigtig godt, at I alle har gode erfaringer med FullRate, så er beslutningen vist efterhånden taget. Det bliver heller ikke dårligere af, at de lejer sig ind på TDC's udstyr, for har kun gode erfaringer med centralen her i byen.



    Som så ikke tilbyder deres produkter her i det mørke Midtjylland ;)


    Ku jo være du ville prøve det farlige Sjælland:))

  • [quote]Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg havde gode oplevelser med dem..


    Men der skete så det at de lige pluselig mente at det var mit udstyr det var galt med (forbindelsen kørte meget ustabilt).
    Det prøvede jeg at bevise gang efter gang, men de troede stadig ikke på mig, de gjorde ikke så meget som ville fejlsøge på den, de "afviste" mig med at jeg skulle tage mit eget udstyr fra og kører uden (som jeg så havde gjort for at bevise det).Så det resulterede i at jeg skiftede og har nu en 10/1 Cable, og det er sku stabilt..


    Jeg sidder selv i Kundeservice hos Internet udbydere, så jeg ved sku godt det kan være svært osv, så de fik lidt over en måned til at fixe fejlen og så smuttede jeg der fra.


    En god ting jeg godt kan lide er deres Sms når der er generalle fejl, eller forventet nede tid.[/quote]


    Ja, det virker som regel, dog har jeg oplevet en gang hvor nettet var nede i 5 timer før den kom, men så kom den da også 2 eller 3 gange LOL. Der kom også meddelse når nettet var op at køre igen, nice lille service. :9xo Ellers træls historie du har været igennem.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jeg fik fullrate for ca. 1 år siden og det har kørt stabilt lige siden. Jeg tror faktisk ikke jeg har haft noget nedetid. Jeg har dog været væk sammenlagt ca. et halvt år af den tid (arbejde), så jeg skal ikke kunne sige om der har været noget i den tid. Men indtil videre har jeg været fuldt ud tilfreds.


    Med hensyn til etableringstid så mener jeg det tog et par uger at få det, men jeg havde ikke noget i forvejen. Jeg tror at hvis man har et andet selvskab så laver de en "direkte" overgang så man måske ikke har internet i nogle timer eller en dag.


    Jeg bruger også min fastnet en del og den har der heller ikke været nogle problemer med.


    Men konklusionen er at umiddelbart bør du ikke have nogle kvaler med at skifte overhovedet. Jeg er ihvertfald glad for at have fastnet og internet for 170 kr om måneden.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har også Fullrate.. Super nice firma, de har en rigtig god support og kundeservice. Klart et firma jeg vil anbefale til andre. Ingen nedetid i snart 1 år.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sensation
    Ku jo være du ville prøve det farlige Sjælland :))


    Jeg har jo ikke slået hovedet :))


    Det må være nok at flytte omkring en meter i denne omgang, der er aaalt for langt til Djævleøen :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Men konklusionen er at umiddelbart bør du ikke have nogle kvaler med at skifte overhovedet. Jeg er ihvertfald glad for at have fastnet og internet for 170 kr om måneden.


    Har jeg efterhånden heller ikke med alle de gode historier, og det er netop også prisen der trækker herfra :D


    Så må jeg bare se om jeg gider betale 299,- for nummerportering, eller jeg skal få et nyt telefonnummer i anledning af, at jeg flytter i en større lejlighed.