PM
S: Intel Quad System NY INFO!
- hj3lmen
- Lukket
-
-
Kan vi ikke holde bud i tråden, så alle har samme chance for at være med?
-
Oprindeligt indlæg af Nutman
Kan vi ikke holde bud i tråden, så alle har samme chance for at være med?præcis det er ikke fair hvis man byder direkte til sælger uden at det også bliver oplyst herinde...
-
Oprindeligt indlæg af Lyngze
præcis det er ikke fair hvis man byder direkte til sælger uden at det også bliver oplyst herinde...
hva i bange for da, hvis i vil bude på noget så bud ?!?!
-
byder 500,- hendte for Q9450
-
Oprindeligt indlæg af SplatDK
hva i bange for da, hvis i vil bude på noget så bud ?!?!
self men det er altid rart at vide hvis der er nogen der byder over....
-
self men det er altid rart at vide hvis der er nogen der byder over....
Hvis nogen byder over så skriver han det nok i tråden, med mindre Hj3lmen finder prisen så god at han lavet et her og nu salg og så er tingen væk lige meget hvad jo..
-
rigtigt men derfor kan budende ligeså godt blive i tråden fremfor at sende en PM og så skrive han har sendt en....
-
Nutman : jeg mener ikke jeg fik kvit med den gang, men ja han kan muligt om nok godt finde/skaffe den igen - har ikke forhørt mig ved ham.
Martin.v.r: noteret
jeg skal nok give besked ang. budte priser på tingne, men som der også bliver skrvet så hvis der kommer et godt tilbud, så kan det godt blive solgt med en her-og-nu pris.
-
rigtigt men derfor kan budende ligeså godt blive i tråden fremfor at sende en PM og så skrive han har sendt en....hallo pøllehovede stop nu med at spamme denne tråd.. eneste jeg skulle snakke med sægler om er fittings, mosfetkøler etc. så jeg ikke byder på noget som jeg ikke kan bruge..
og hvis du er så nysgerig vil du så også vide hva jeg fik til morgenmad og hvor mange gange jeg har været ude og skide idag ?
men til sagen
1x EK-NB S-Max - Acetal
2x EK-Mosfet ASUS 3a - Acetal
1x XSPC - 5.25” bay Reservoir - Silver
+ fittings600 pp
-
Oprindeligt indlæg af SplatDK
hallo pøllehovede stop nu med at spamme denne tråd.. eneste jeg skulle snakke med sægler om er fittings, mosfetkøler etc. så jeg ikke byder på noget som jeg ikke kan bruge..
og hvis du er så nysgerig vil du så også vide hva jeg fik til morgenmad og hvor mange gange jeg har været ude og skide idag ?
men til sagen
1x EK-NB S-Max - Acetal
2x EK-Mosfet ASUS 3a - Acetal
1x XSPC - 5.25” bay Reservoir - Silver
+ fittings600 pp
sorry for at have irriteret dig.... men det som du spurgte om kunne du jo ligeså godt have skrevet herinde måske andre der også gerne ville vide det... vil ikke diskutere videre nu hvor sagen er afklaret
-
hey folkens.. stop med alt det der, der er jo ingen skade sket vel.. lad os få nogle flere bud på banen
-
hej
er det hbo på 5k for det hele...vand osv..?
-
Jeg smider 5500pp eller afhentet samlet!
-
Hej
Jeg vil godt byde 6500 kr for hele samlingen. Jeg kan afhente i næste uge i Ikast.
Anders
-
ok,nice bud der
-
dna: det er hermed noteret og som du sikert godt kan se og hører er det pt. det vindende bud.
sko: ja det er for alt.
-
6750 pp
-
prøvede lige og samlet systemet fra ny af og der løb prisen UDEN vand op på hele 14.170kr!!
det var samlet ved shg.dk.. så det højeste bud lige pt er under halv pris fra ny idag.. så det er rigtig billigt. OG dette er jo med ca 2-2500kr af værdig af vand ting oveni. -
Oprindeligt indlæg af hj3lmen
prøvede lige og samlet systemet fra ny af og der løb prisen UDEN vand op på hele 14.170kr!!
det var samlet ved shg.dk.. så det højeste bud lige pt er under halv pris fra ny idag.. så det er rigtig billigt. OG dette er jo med ca 2-2500kr af værdig af vand ting oveni.
Dvs du sælger samlet?