Uge 42: Solnedgang/opgang

• Husk at smide en kommentar på billederne fra sidste uge.

REGLERNE HUSK DEM NU

• Max 800x600px
    • EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    • Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    • Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    • Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    • Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 42: Solnedgang/opgang

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Det burde være et emne jeg kunne deltage. Jeg smutter nemlig til langeland i dag. Derfor må i også vente med kommentarer fra mig, til jeg kommer hjem.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Oprindeligt indlæg af fredek
    Hvornår står solen op/går ned lige nu i danmark?

Kender du dmi? Det står for dansk meteorologisk institut, og de har netop den oplysning du søger.

Oprindeligt indlæg af |KTS|

Kender du dmi? Det står for dansk meteorologisk institut, og de har netop den oplysning du søger.

Ok tak.

Kan ikke helt finde det derinde... Kan du give mig et link?

• Det er lige mig denne opgave. :clap:

Men ikke lige den bedste årstid til dette emne ( Da det bliver forholdvis skyet/tåge/dis i uge 42 )
    Men hvis solen dukker frem her, skal jeg da gøre et forsøg.

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Det er lige mig denne opgave. :clap:

Men ikke lige den bedste årstid til dette emne ( Da det bliver forholdvis skyet/tåge/dis i uge 42 )
    Men hvis solen dukker frem her, skal jeg da gøre et forsøg.

Jeg ville sige det samme.. der er en masse tåge og den slags ved denne her tid.. men mit bliver af en solnedgang hvis det skal være noget... gider ikke stå tidligt op hehe

• Som i sikkert selv har fundet ud af, er der ikke mange mugligheder med denne opgave grundet årstiden.

Men jeg har selv haft et par forsøg, det har skulle gå hurtigt da der et par gange kom huller i skyerne.

Så vær forberedt på at det forsøg der kommer fra mig, ikke er videre opfindsomt., jeg er ikke helt færdig med billedet endnu, det kommer måske op i aften. :)

• Nu har jeg ikke selv haft tid, men vejret var da super i går både til op og nedgang.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Nu har jeg ikke selv haft tid, men vejret var da super i går både til op og nedgang.

Ja, lige omkring hvor du bor måske. ;)

Billedet jeg er ved at lave er også fra i går, der er en lille sprække i himlen. :)

• det skulle blive godt vejer i weekenden.. så må vi se om man ikke kan fange en solnedgang..

Men håber da at i næste ude, at emnet kommer til at passe beder til Årstiderne...

Oprindeligt indlæg af Toby
    det skulle blive godt vejer i weekenden.. så må vi se om man ikke kan fange en solnedgang..

Men håber da at i næste ude, at emnet kommer til at passe beder til Årstiderne...

Jep det ser det ud til, så vi krydser fingre på godt vejr i weekenden, i dag og fredag ser det heller ikke så skit ud.
    Jeg er ved at smadre mit hoved for at komme på et godt motiv :crazyeyes: , men der er da den trøst at der er bunker af motiver her på paradis øen. :)

• Har her til morgen taget et billede så jeg kommer med et til denne uges emne :)

Har her til morgen taget et billede så jeg kommer med et til denne uges emne :)

Super.

Jeg tog også et i går morges, men der arbejdes stadig på det. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Super.

Jeg tog også et i går morges, men der arbejdes stadig på det. :crazyeyes:

Hehe mine ligger stadig i kameraet tog dem lige på vej til arbejde her til morgen så håber der er en enkelt eller to imellem der kan bruges.

Hehe mine ligger stadig i kameraet tog dem lige på vej til arbejde her til morgen så håber der er en enkelt eller to imellem der kan bruges.

Ok, jeg kan sQ bare ikke blive enig med mig selv om at mit bud er ok, da det er et enkelt billede, noget lignene det jeg har postet i tråden med træet.
    Men jeg har noget med de træer i øjeblikket, synes de kan tage sig enorm lækre ud med den rette komposition. :)

• Det er da bare at poste det så kan du se om du for fanget et bedre i weekenden :)