Hej tweak. Hvad er den billigste måde at få Discovery på? Kan man få den som enkel kanal?
/gamlejesper
Hej tweak. Hvad er den billigste måde at få Discovery på? Kan man få den som enkel kanal?
/gamlejesper
1. bor hul i væggen ind til naboen og sæt dit antennekabel på hos ham (han har naturligvis 200 kanaler som han gerne deler med dig)
2. overbevis din boligforening/ejerforening om at i skal have kabel-TV i ejendommen.
3. http://www.yousee.dk eller http://www.tdc.dk/tv
4. Hvis du bor i hus hos dine forældre, så overbevis dem om at de skal slippe slanterne for noget kabel-TV
...1´eren er ikke lovlig
...2´eren er den billigste løsning hvis man bor i en egendom, men kræver lidt arbejde,
...3´eren er nok den mest udbredte løsning ...
...4´eren er gratis ... for dig
Discovery kan jo nok ik ses lovligt på nettet ? ... Ellers kan man vel se det på discovery.com ... men tvivler
Gør som os andre. Betal for alle de andre ligegyldige kanaler når nu systemet er skruet sådan sammen. Så får du helt sikkert også discovery med.
Send en pm til mig
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Send en pm til mig
Det lyder billigt ...
Del din hemmelighed med os andre ? Eller er det ulovligt ?
Du har nul gæt
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Du har nul gæt
Pjat! Hvis ikke du vil sige det åbent så er der lusk med.
bliver mega nysgerrig, er trodsalt på SU.
ja hehe lyder som om du har nogle tricks i ærmet til billigt TV
men lyder nu også lidt lusket
QuoteOprindeligt indlæg af Lyngze
ja hehe lyder som om du har nogle tricks i ærmet til billigt TV
men lyder nu også lidt lusket
Lige mine ord. LUSK!
nu er det heldigvis sådan at alle amerikanske kanaler kan streames "gratis"
dog er jeg helt sikker på det ikke er lovligt at nævne her, men en god start er SLETTET
QuoteOprindeligt indlæg af Maesty
nu er det heldigvis sådan at alle amerikanske kanaler kan streames "gratis"
dog er jeg helt sikker på det ikke er lovligt at nævne her, men en god start er SLETTET
Der er intet ulovligt i at streame, som loven er nu.
QuoteOprindeligt indlæg af |KTS|
Der er intet ulovligt i at streame, som loven er nu.
Kan du bevise det? Kom evt med et link. nu er der noget der hedder ophavsrettigheder (TM) og de er vist ikke lovlige at omgå ved at streame sig til et program.
man skal også huske at hvis alle ville streame så var der ingen til at betale og så var der ikke nogen af alle de kanaler.
Så kunne vi side og se DR tv.
Danmark har så vidt jeg ved ingen regl der ulovligøre streaming endnu.
Dvs. man kan smutte ind på en af de mange mystiske sider der tilbyder streaming af ulovligt video materiale og se det helt uden at blive straffet. Ser lige om jeg kan finde mere info om det.
Stop med at være nærig
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Stop med at være nærig
Nemlig.
Er man fattig, bliver man automatisk nærig
QuoteOprindeligt indlæg af Azjo
Er man fattig, bliver man automatisk nærig
Så sælg dit fjernsyn. Derved sparer du licensen hvis du da i det hele taget betaler det. Det er du måske også for fattig til?
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Så sælg dit fjernsyn. Derved sparer du licensen hvis du da i det hele taget betaler det. Det er du måske også for fattig til?
Så skal han også lige huske at nedgradere sit internet og sørge for at have en halvgammel mobiltelefon, ellers kan han ikke slippe for licensen
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Kan du bevise det? Kom evt med et link. nu er der noget der hedder ophavsrettigheder (TM) og de er vist ikke lovlige at omgå ved at streame sig til et program.
man skal også huske at hvis alle ville streame så var der ingen til at betale og så var der ikke nogen af alle de kanaler.![]()
Så kunne vi side og se DR tv.
Beviser.. Her -> http://www.ophavsrettigheder.dk