Endnu et lille billede fra en super ferie tur til London
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_4252.jpg]
Endnu et lille billede fra en super ferie tur til London
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_4252.jpg]
"Remember, remember the fifth of November
The gunpowder, treason and plot,
I know of no reason
Why the gunpowder treason
Should ever be forgot."
Lækkert billede Det er skideflot, men variere farven på himlen ikke en smule?
godt billede, men for mig titler billedet lidt mod venstre.
Skyldes nok at tårnet det både er højre og større.
Mvh Stubkier
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Brtlsn
"Remember, remember the fifth of November
The gunpowder, treason and plot,
I know of no reason
Why the gunpowder treason
Should ever be forgot."
Lækkert billede
Det er skideflot, men variere farven på himlen ikke en smule?
Jo himlen svinger lidt i farve det kaldes skyer
Kan ikke helt finde ud af det. umiddelbart syntes jeg at det virker for mørkt. Jeg ved godt at det nok ikke kan laves ret meget anderledes uden at brænde de lyse områder af, men specielt de bygninger i siderne samt toppen af småtårnene er efter min mening for mørke.
Det er slet ikke dårligt, men jeg syntes heller ikke at det lever op til din vanlige standart.
/ask
Exif data taget i betragtning så bliver det vel ikke lysere end det.
Jeg syntes det er et skidegodt billede i den store helhed
Mvh Merling
QuoteOprindeligt indlæg af jacobask
Kan ikke helt finde ud af det. umiddelbart syntes jeg at det virker for mørkt. Jeg ved godt at det nok ikke kan laves ret meget anderledes uden at brænde de lyse områder af, men specielt de bygninger i siderne samt toppen af småtårnene er efter min mening for mørke.
Det er slet ikke dårligt, men jeg syntes heller ikke at det lever op til din vanlige standart.
/ask
Hvis det skulle balanceres mere ud så skulle der have været stativ på og lavet hdr. Det her er et ferie billede og set ud fra det perspektiv er jeg egentlig meget godt tilfreds
QuoteOprindeligt indlæg af Stubkier
godt billede, men for mig titler billedet lidt mod venstre.
Skyldes nok at tårnet det både er højre og større.
Mvh Stubkier
Enig, men flot billede
Når jeg sider her og kigger på det syntes jeg også det tilter lidt faktisk.
Billedet er ok med fine farver, men det er som om at det hele er centreret mod midten af billedet.
Billedet tilter ikke, det ser bare sådan ud.
Men alt i alt, fint ferie skud.
jeg har målt lidt på dit billede og det tilter kun en meget lille bitte smule!
det har nok mere noget at går med at du ikke ser den 110% i frontperspektiv. altså du har kantperspektiv på tårnene og det bidrager lidt til at det tilter en smule!
men alt i alt et godt feriebillede!
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Jo himlen svinger lidt i farve det kaldes skyer
No shit Sherlock!
Mente bare mere, at skyerne er så utydelige på det billede der, en helt gennemfarvet mørkeblå himmel ville virke lige et hak federe, men det er nok bare mig
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvis det skulle balanceres mere ud så skulle der have været stativ på og lavet hdr. Det her er et ferie billede og set ud fra det perspektiv er jeg egentlig meget godt tilfreds
Det er jeg udemærket klar over, og måske er det også lidt unfair - man er måske bare blevet vandt til et ret høj standart fra din side.
/ask
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
No shit Sherlock!
Mente bare mere, at skyerne er så utydelige på det billede der, en helt gennemfarvet mørkeblå himmel ville virke lige et hak federe, men det er nok bare mig
Hehe ja men meget kan jeg men lige rytte en himmel for skyer kan jeg dog ikke klare
QuoteDet er jeg udemærket klar over, og måske er det også lidt unfair - man er måske bare blevet vandt til et ret høj standart fra din side.
Det er jeg da egentlig glad for at høre
Fedt billede!! Men hvad er det lige til venstre for tårnet i midten? Det ligner en UFO, måske du har fanget en UFO invasion?
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Fedt billede!! Men hvad er det lige til venstre for tårnet i midten? Det ligner en UFO, måske du har fanget en UFO invasion?
Det er ikke lige en ufo nej det er en stor kirke som ligger omme bagved hvor man lige kan ane toppen af tårnet