House of Parlement

• "Remember, remember the fifth of November
    The gunpowder, treason and plot,
    I know of no reason
    Why the gunpowder treason
    Should ever be forgot."

Lækkert billede :D Det er skideflot, men variere farven på himlen ikke en smule?

• Jo himlen svinger lidt i farve det kaldes skyer :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Kan ikke helt finde ud af det. umiddelbart syntes jeg at det virker for mørkt. Jeg ved godt at det nok ikke kan laves ret meget anderledes uden at brænde de lyse områder af, men specielt de bygninger i siderne samt toppen af småtårnene er efter min mening for mørke.

Det er slet ikke dårligt, men jeg syntes heller ikke at det lever op til din vanlige standart.

/ask

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Kan ikke helt finde ud af det. umiddelbart syntes jeg at det virker for mørkt. Jeg ved godt at det nok ikke kan laves ret meget anderledes uden at brænde de lyse områder af, men specielt de bygninger i siderne samt toppen af småtårnene er efter min mening for mørke.

Det er slet ikke dårligt, men jeg syntes heller ikke at det lever op til din vanlige standart.

/ask

Hvis det skulle balanceres mere ud så skulle der have været stativ på og lavet hdr. Det her er et ferie billede og set ud fra det perspektiv er jeg egentlig meget godt tilfreds :)

Oprindeligt indlæg af Stubkier
    godt billede, men for mig titler billedet lidt mod venstre.

Skyldes nok at tårnet det både er højre og større.

Mvh Stubkier

Enig, men flot billede :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Når jeg sider her og kigger på det syntes jeg også det tilter lidt faktisk.

• jeg har målt lidt på dit billede og det tilter kun en meget lille bitte smule!

det har nok mere noget at går med at du ikke ser den 110% i frontperspektiv. altså du har kantperspektiv på tårnene og det bidrager lidt til at det tilter en smule! :D

men alt i alt et godt feriebillede! (:

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Jo himlen svinger lidt i farve det kaldes skyer :)

No shit Sherlock! :))
    Mente bare mere, at skyerne er så utydelige på det billede der, en helt gennemfarvet mørkeblå himmel ville virke lige et hak federe, men det er nok bare mig :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis det skulle balanceres mere ud så skulle der have været stativ på og lavet hdr. Det her er et ferie billede og set ud fra det perspektiv er jeg egentlig meget godt tilfreds :)

Det er jeg udemærket klar over, og måske er det også lidt unfair - man er måske bare blevet vandt til et ret høj standart fra din side.

/ask

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

No shit Sherlock! :))
    Mente bare mere, at skyerne er så utydelige på det billede der, en helt gennemfarvet mørkeblå himmel ville virke lige et hak federe, men det er nok bare mig :crazyeyes:

Hehe ja men meget kan jeg men lige rytte en himmel for skyer kan jeg dog ikke klare :)

Det er jeg udemærket klar over, og måske er det også lidt unfair - man er måske bare blevet vandt til et ret høj standart fra din side.

Det er jeg da egentlig glad for at høre :)

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Fedt billede!! Men hvad er det lige til venstre for tårnet i midten? Det ligner en UFO, måske du har fanget en UFO invasion? :))

Det er ikke lige en ufo nej det er en stor kirke som ligger omme bagved hvor man lige kan ane toppen af tårnet :)