Uge 40&41: HDR

• Tror faktisk ikke engang det billede er HDR det er vist bare en enkelt eksponering. Men tak for den flotte kritik da :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Tror faktisk ikke engang det billede er HDR det er vist bare en enkelt eksponering. Men tak for den flotte kritik da :)

Grundet at det er så godt er at det er så originalt, enkelt og ingen overdrivelse med kontrast/farver, og selvom der ikke er så mange elementer at kikke på, har du virkelig taget det optimale billede, stenene i sandet sætter 100% helheden på billedet, og kvaliteten er vidst også takket være dit gode gamle 20D + fotografen. ;)

Nu ved jeg ikke om du selv har det hjemme på væggen, men dette vil se hyber lækkert ud på et stort lærred. :)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Grundet at det er så godt er at det er så originalt, enkelt og ingen overdrivelse med kontrast/farver, og selvom der ikke er så mange elementer at kikke på, har du virkelig taget det optimale billede, stenene i sandet sætter 100% helheden på billedet, og kvaliteten er vidst også takket være dit gode gamle 20D + fotografen. ;)

Nu ved jeg ikke om du selv har det hjemme på væggen, men dette vil se hyber lækkert ud på et stort lærred. :)

Har desværre ikke rigtig så meget af den slags hængende på væggen, men er da begyndt at overveje at skulle have noget op :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Håber jeg når at lave noget men har ikke lige været plads i tidsplanen på det sidste og den her weekend er heller ikke specielt god desværre.

Fik en god idé på vej hjem fra arbejde i dag. Da motivet var klar, opdagede jeg at der ikke var mere juice i mit cam. Lader begge batterier op p.t., og forsøger mig i morgen ved denne tid.

Oprindeligt indlæg af Maverick

Fik en god idé på vej hjem fra arbejde i dag. Da motivet var klar, opdagede jeg at der ikke var mere juice i mit cam. Lader begge batterier op p.t., og forsøger mig i morgen ved denne tid.

Vi er i uge 42 nu ;)

Du er lidt forsent ;)

Oprindeligt indlæg af Maverick
    Satans. Nåh, så kan jeg bare gøre det for fornøjelsens skyld.

hehe.. nemlig.. det er også det man skal gøre... Foto er en leg... man skal lege