Cs 1.6 mus efter?

• Hej, jeg har problemer med mit cs 1.6, min mus er nærmest lidt efter det er kun i cs 1.6 det er... + jeg kan ikke få min fps på mere end 60... og vil have den op på 100 men har prøvet alt synes jeg :S

Håber nogle kan hjælpe mig :D... det der med musen er der ikke på min bærbar og det er lidt underligt?

• Aner ikke helt det med musen, hvis det kun er i CS.

Ang. din FPS, forstår jeg ikke hvorfor du vil have den op på 100, da din skærm garanteret ikke har mere end 75 Hz, og hvis du ikke har ændret noget, står den garanteret på 60/65 Hz som standard.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af Howa
    fps problem skriv i console:
    developer "1"
    fps_max (også det nummer fps du vil have f.eks fps_max "1000"

også tag lodret synkroniseren fra dit grafikort

hvordan gør jeg lige det?... men prøver lige det andet med fps :D

EDIT: Det med fps funker desværrer ikke. Og det med musen er bare så irriterende :( Og skal lige siges det er Cs 1.6 over steam, altså over nettet.

• du ska deaktiver Lodret Synkronisering i Nvidia Kontrolpanel så skulle du gerne få 100fps og sæt bare din fps til 100 el. 101 fordi "normale" CS1.6 servere køre ik med mere end 100fps.

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    du ska deaktiver Lodret Synkronisering i Nvidia Kontrolpanel så skulle du gerne få 100fps og sæt bare din fps til 100 el. 101 fordi "normale" CS1.6 servere køre ik med mere end 100fps.

Serveren har intet at sige vedr. fps , det er udelukkende dit system der bestemmer hvor højt du kommer.

Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1

Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ

Oprindeligt indlæg af LunD^

Serveren har intet at sige vedr. fps , det er udelukkende dit system der bestemmer hvor højt du kommer.

nej LunD^ sidder du og spiller på en online server som er låst til 100fps ka du ik få mere, jeg har selv CS1.6 server så ved hva jeg snakker om, plus at hvis dine rates ik er sadt rigtig så køre gamet os aflort til.

• Ja rates er jo en anden ting. FPS frames per second, hvor hurtigt skærmen kan opdatere i sekundet, kan ikke se hvorfor serveren skulle have indflydelse på dette. Men jeg spiller selvfølgelig heller ikke CS mere, så du har "måske" ret. :)

Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1

Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ

• faktisk er det hele grafikmotoren der max kan give 99 fps uanset hvad tallene siger...det er en (omend optimeret) gammel Quake1 grafikengine....

lodret syncronisering er det der låser dig er jeg sikker på...det skal disables til dit gfx kort, lige nu står den til application controlled.....og til dem der spørger hvorfor...tjae den gamle grafikengine har den lille bug at din runspeed faktisk afhænger af dine fps....og på de 99 (rundet op til 100) fps løber man faktisk hurtigst i spillet....så der ER en grund til at gøre det.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg har nøjagtigt samme prob med musen..! Det kan virkelig pisse en af, da man plejede at spille lortet hele tiden..! Plus vil også gerne have det til at køre med 75 hz så det ikke ser så blurry ud :(

-Det kunne være fedt vis der var en der vidste hvordan man løste probblemet..!

• det med musen ved jeg ikke...kan jo være at i har sat dens dpi alt for lavt hvis det kan indstilles, og sæt desuden usb porten til 500 mhz og ikke 1000....på 1000 er der faktisk nogle usb enheder der kan blive ødelagt.

men du kan sagtens game med 75 hz på skærm og 100 fps...DU SKAL BARE DEAKTIVERE LODRET SYNCRONISERING I DINE GRAFIKKORT DRIVERE.....som der er skrevet flere gange i tråden....hvordan i finder det, er altså noget i må google jer frem til hvis i ikke har forstand på det...det er meget enkelt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.