HD tvsignal

  • nope det vil ikke virke


    YouSee + Stofa sender DVB-C signal (hvor det man modtager fra ViaSat og Canaldigital via parabol er DVB-S).


    Kan dog godt anbefale de nye Samsung HD boks fra YouSee, de virker ganske fint :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soenderup


    Men hvorfor har jeg så den CI-interface? troede det blev brugt til at modtage den slags?


    Det CI interface kan bruges til mange ting, og det er også rigtigt at man kan købe et kort fra yousee der skal sættes i CI interfacet, MEN det kræver at tv'et har indbygget DVB-C tuner hvilket dit ikke har.


    Derfor er du tvunget til at benytte en af deres normale bokse :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Det CI interface kan bruges til mange ting, og det er også rigtigt at man kan købe et kort fra yousee der skal sættes i CI interfacet, MEN det kræver at tv'et har indbygget DVB-C tuner hvilket dit ikke har.


    Derfor er du tvunget til at benytte en af deres normale bokse :)


    Okay, men HVAD kan jeg bruge den CI interface til? :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soenderup


    Okay, men HVAD kan jeg bruge den CI interface til? :S


    Her i DK: Ikke så meget. Det bruges hovedsageligt til payTV, altså kanaler der koster penge osv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2