Tjekker du foto og grafik

  • Lige en lille test for at se hvor mange der egentlig er herinde forbi dagligt. Syntes en overgang vi havde en ganske pæn aktivitet men at det idag er lidt dødt.


    Ja hvis du DAGLIGT tjekker foto og grafik. Værd nu ærlig selvfølgelig kan der være en dag man ikke når ind fordi man ikke er ved computeren, men er du en af dem som altid er forbi når du er på tweak så er svarer du ja eller nej.


    Hvis du har lyst så kom endelig med bud på hvad du kunne skabe en god aktivitet herinde og evt. hvorfor du ikke bruger denne del af forum, medmindre det selvfølgelig bare er uden for interesse.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja er altid forbi. Lang tid siden jeg har bidraget med noget.
    Håber på at jeg kommer igang igen.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Ligesom DXC, ugentligt.


    Og jeg er ikke lige helt god nok til at tage billeder til at poste dem herinde.


    Det er der sgu ikke noget der hedder, hvem har sagt at det kun er dygtige folk der må poste billeder?


    Tjekker selv foto og grafik dagligt, men det er dog sjældent at jeg får bidraget med noget selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Det er der sgu ikke noget der hedder, hvem har sagt at det kun er dygtige folk der må poste billeder?


    Tjekker selv foto og grafik dagligt, men det er dog sjældent at jeg får bidraget med noget selv.


    Hvis du så mine billeder vil du ikke sige det :D

  • jeg er herinde dagligt, men jeg smider meget sjældent billeder ind, da jeg har prøvet det før, og ikke et eneste feedback. Så mister man jo lidt modet på at uploade igen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsJK
    jeg er herinde dagligt, men jeg smider meget sjældent billeder ind, da jeg har prøvet det før, og ikke et eneste feedback. Så mister man jo lidt modet på at uploade igen...


    Sådan er det lidt for os allesammen det er bare med at blive ved.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg tjekker Foto & Grafik hver dag. :)


    Synes også at jeg for det meste bidrager med billeder, så der er lidt at se på. :)


    Men ja, jeg synes også at det er lidt tyndt med billeder fra andre som tidligere har været aktive med at poste flotte foto's.


    Ang. ændringer i forummet, så har jeg ikke de vilde forslag, meeeen jeg savner lidt fotoopgaverne. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Jeg tjekker Foto & Grafik hver dag. :)


    Synes også at jeg for det meste bidrager med billeder, så der er lidt at se på. :)


    Men ja, jeg synes også at det er lidt tyndt med billeder fra andre som tidligere har været aktive med at poste flotte foto's.
    Ang. ændringer i forummet, så har jeg ikke de vilde forslag, meeeen jeg savner lidt fotoopgaverne.
    :)


    Du kan jo starte dem igen selv:D



    I det tilfælde vil jeg bakke dig op.:D


  • ja, har også lidt på fornemmeren at det vil få noget mere gang i forummet! (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsJK


    ja, har også lidt på fornemmeren at det vil få noget mere gang i forummet! (:


    Bliver bare hurtigt kedeligt hvis det kun er en tre stykker der bidrager med noget.
    Det fede aspekt i fotoopgaverne var jo, set fra min synsvinkel, at se hvad folk havde af fantasi, og at de kunne tolkes på så mange måder. Men det bliver sgu en kende kedeligt hvis der kun sidder en meget meget lille gruppe der rent faktisk tager del i opgaverne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Bliver bare hurtigt kedeligt hvis det kun er en tre stykker der bidrager med noget.
    Det fede aspekt i fotoopgaverne var jo, set fra min synsvinkel, at se hvad folk havde af fantasi, og at de kunne tolkes på så mange måder. Men det bliver sgu en kende kedeligt hvis der kun sidder en meget meget lille gruppe der rent faktisk tager del i opgaverne.



    Jeg kan lave en tråd og finde ud af det??

  • Jeg er også herinde hver dag og kigge, men det er lang tid siden jeg har postet nogle billeder.


    Og grunden til at jeg ikke har postet billeder herinde er nok fordi at jeg poster dem et andet sted hvor der er mere feddback, og der er nok lidt jantelov over hvorfor jeg ikke poster både her og andre steder.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Når jeg endelig er her inde, så tjekker jeg altid Foto og Grafik, som en af de få, inden jeg giver op over alle de nye tråde og dropper det igen... der kan tit gå flere dage, måske uger mellem besøgene, såå ;)