warhammer online..?? HÆLP

  • Spiller selv warhammer online, men jeg tror den bedste måde du kan finde ud af diverse ting er nok endten at spille det selv, eller læse det selv :)


    Her er nogle brugbare links:


    Warhammer Onlines Hjemmeside


    Warhammer Online Hjemmeside, Europa


    Her kan du læse om alle carees og racerne


    Warhammer Online Community (min favorit)


    Største Community for WAR


    Danske Community for WAR


    Håber det er noget du kan bruge, og håber at se dig online :)


    - Koedy

  • Koedy, har lige tilladt mig at rette i dine links, håber det er okay. Det var ikke dem alle der virkede fordi var flere http:// i URL'en :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • havde lige en guildie , der allerede blev træt af det, og er kommet tilbage til wow....så tror meget af det er begynder-forventningens glæde....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    havde lige en guildie , der allerede blev træt af det, og er kommet tilbage til wow....så tror meget af det er begynder-forventningens glæde....


    Eller også er det fordi folk der ikke bryder sig om PvP bliver skuffet.

  • Er det bare mig eller virker det fuldstændigt hjernedødt med de lange queues der er? Allerede omkring spisetid er der f.eks. på Eltharion mere end 2 timers kø for bare at kunne komme ingame, og vælger man i stedet en server med low/medium population, kan man gå flere timer uden at der er nok folk til at starte et scenario eller klare en PQ. Det er satme noget øv X(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Er det bare mig eller virker det fuldstændigt hjernedødt med de lange queues der er? Allerede omkring spisetid er der f.eks. på Eltharion mere end 2 timers kø for bare at kunne komme ingame, og vælger man i stedet en server med low/medium population, kan man gå flere timer uden at der er nok folk til at starte et scenario eller klare en PQ. Det er satme noget øv X(


    Har hørt rygter om at de vist nok er igang med at upgrade serverne, så de kan klare en del mere. Du må ikke hænge mig på mit ord, det er kun et ord. Men spiller selv på Karak Eight peaks, og skal tit selv vente mellem 1time - 20 minuter. Trælst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Koedy


    Har hørt rygter om at de vist nok er igang med at upgrade serverne, så de kan klare en del mere. Du må ikke hænge mig på mit ord, det er kun et ord. Men spiller selv på Karak Eight peaks, og skal tit selv vente mellem 1time - 20 minuter. Trælst.


    Nej selvfølgelig ikke, jeg kommer nu ikke efter dig hvis det ikke passer :))


    Synes mildest talt det er for ringe at de tilsyneladende slet ikke har taget højde for det pres der kommer på serverne efter launch, når de ikke engang kunne følge ordenligt med under open beta og head start :(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Man må vel forvente der er kø hvis man vælger den mest overpopulated server af dem alle. Der findes ret mange servere, og det er få af dem der er kø på. Eltharion er den værste. Join Dragonback Mountain f.eks., der er der kun kø i maks 20 minutter ved primetime.
    Eller roll Order, der er aldrig kø ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Man må vel forvente der er kø hvis man vælger den mest overpopulated server af dem alle. Der findes ret mange servere, og det er få af dem der er kø på. Eltharion er den værste. Join Dragonback Mountain f.eks., der er der kun kø i maks 20 minutter ved primetime.
    Eller roll Order, der er aldrig kø ;)


    Lige meget om du er order eller destro ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hold kæft, det her er sgu uudholdligt - sidder og venter på at Post DK skal komme med min computer så jeg kan komme igang med WAR. :pokey:


    Bestiller selv ny comp idag, så kan jeg spille for real i næste uge :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Koedy


    Lige meget om du er order eller destro ...


    Vrøvl. Der kan på samme server nemt være en queue for destruction og ingen for order hvis der slet ikke er lige så mange order players inde.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Nogen herinde fra der spiller på Karak-Azgal?


    Og burde vi ikke også havde et dedikeret forum til WAR herinde :) ADMINS!!


    Jeg er på Karak-Azgal
    Invision - Order

  • Så fik jeg endelig hul igennem til nettet på min ny maskine, og sidder nu og er igang med at hente patches *gab* 3%.


    EDIT: Hmm, hvorfor kan jeg ikke klikke ind på min subscription inde på war-europe.com?
    Feltet lyser bare gråt, og så er der sådan en grøn ring ude til venstre.
    Det samme gælder My Licences og billing information?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Så fik jeg endelig hul igennem til nettet på min ny maskine, og sidder nu og er igang med at hente patches *gab* 3%.


    EDIT: Hmm, hvorfor kan jeg ikke klikke ind på min subscription inde på war-europe.com?
    Feltet lyser bare gråt, og så er der sådan en grøn ring ude til venstre.
    Det samme gælder My Licences og billing information?


    Bliver der først åbnet for senere, du skal jo alligevele ikke bruge det til noget endnu da du får en måneds game time med når du køber spillet :)