Wrath of the Lich King ude 13. November!!

  • l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

  • personligt synes jeg stadig det er 1 år for tidligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    personligt synes jeg stadig det er 1 år for tidligt.


    Hvorfor dog?

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • officielt: http://www.wow-europe.com splashscreen ftw


    Og er faktisk enig i at det er for hurtigt. Ville ikke havde noget imod at de udskød det med en måneds tid. Men det er kun fordi jeg gerne vil have s4 vel overstået før jeg skal til at lvle igen.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Hmm... Hvad med Starcraft 2? var det ikke også sat meget snart? Blizzard plejer ikke at udgive 2 spil tæt på hinanden.. Så det må betyde at det er blevet skubbet tilbage..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jauze
    Hmm... Hvad med Starcraft 2? var det ikke også sat meget snart? Blizzard plejer ikke at udgive 2 spil tæt på hinanden.. Så det må betyde at det er blevet skubbet tilbage..


    Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men jeg mener at Blizzard var ude tidligere på året med en melding om at Starcraft 2 tidligst kom i 2009!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    godt man er i beta og sidder og spiller Death knight


    Hehe, ja det er bare kedeligt når man skal lave det samme igen på live serverne! ;)


    Jeg gik sgu lidt død i TBC efter at have spillet betaen!


    Jeg sidder lidt og overvejer om man skulle genaktivere sin konto og spille et par chars op til 70 inden 13. november! ...eller om man bare skulle hoppe på Warhammer online!?


  • Warhammer Online, 100x gange bedre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Warhammer Online, 100x gange bedre.


    Varierer fra person til person. Er selv igang med WAR pt. (Äinion, Shadow Warrior @ Eltharion), og selv om spillet har nogle gode sider, må jeg indrømme at jeg foretrækker den mere flydende spillestil i WoW.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Warhammer Online, 100x gange bedre.



    hvad basere du det på, det er jo præcis det samme som wow, bortset fra at det føles som om det går i slow motion

  • Det går ikke i slow-motion lol
    Ja det er rigtigt det ikke er så "flydende" som WoW, men devs'ne er klar over det og de 2 sidste patch har hjulpet meget.
    Og det samme som WoW vil jeg nu ikke sige, du skal vist lige kommer længere end til Rank 5. Men det minder meget om hinanden, fundstændig som WoW lignede alle de MMO'er der kom før.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Det går ikke i slow-motion lol
    Ja det er rigtigt det ikke er så "flydende" som WoW, men devs'ne er klar over det og de 2 sidste patch har hjulpet meget.
    Og det samme som WoW vil jeg nu ikke sige, du skal vist lige kommer længere end til Rank 5. Men det minder meget om hinanden, fundstændig som WoW lignede alle de MMO'er der kom før.


    o_O? NWN fx. WoW minder på ingen måde om det, men WAR gør. Er godt klar over at WAR er nyt, og at de stadig er igang med at fixe det, men det ændrer stadig ikke på at man sammenligner nu med nu, ikke nu med potentiale.
    Og jo hvis du sammenligner med WoW så er det slow motion.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...