London i ferien (3 images)

• Så blev det tid til lidt ferie billeder fra mig. Starter lige med en enkelt men der kommer helt sikkert flere.

Det her var køretøjs stilen i det kvarter hvor jeg boede, ikke dårligt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ahh det ser godt ud. Flot billede.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Det er lige til et postkort, jeg kan rigtig godt lide den måde du har fanget både gondolen og byen på, og så har du fanget en rigtig fed aftenstemning ovenikøbet. Virkelig lækkert billede :9xo

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Flot motiv.

Men det ser alt for unaturligt ud, du har vidst været lidt hård med farvemætningen, jeg synes det er så kraftigt at farverne ikke passer/flyder sammen. ;)

Det er så nu sådan ud og jeg har givet en lille smule vibrance i lightroom og det er alt. Billedet er taget temmelig sent derfor for jeg de meget dybe farver.

Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har vist sagt det her før, men jeg er vild med dine evner!

Er vist snart nødt til at få mig en større lejlighed så jeg kan få plads til din kunst på mine vægge :D

Hehe og pænt tak :)

• Flot, du har et godt linse- øje og det viser at du har klasse i Amatør gruppen af høj karat. Det første foto med blik over horisonten er godt stykket sammen på alle måder! Rigtig godt fanget.
    Det andet vælter lidt for metget, og du burde derfor have rettet op på især den bygning som er til højre i billedet så alle bygninger står lige op mod aften himmelen. Så undgår man måske "søsygefornemmelsen".
    Hvis du kan udvikle fornmmelsen for de ting, så har du et rigtigt godt materiale at bygge videre på!
    Godt gået!!! :clap:

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

Oprindeligt indlæg af Legolas
    Flot, du har et godt linse- øje og det viser at du har klasse i Amatør gruppen af høj karat. Det første foto med blik over horisonten er godt stykket sammen på alle måder! Rigtig godt fanget.
    Det andet vælter lidt for metget, og du burde derfor have rettet op på især den bygning som er til højre i billedet så alle bygninger står lige op mod aften himmelen. Så undgår man måske "søsygefornemmelsen".
    Hvis du kan udvikle fornmmelsen for de ting, så har du et rigtigt godt materiale at bygge videre på!
    Godt gået!!! :clap:

Dette er ferie billeder og ikke andet har slet ikke redigeret så meget at jeg har tænkt på disse ting. De er bare hurtigt sparket igennem lightroom med lidt farve correction crop og hvidbalance.

Men tak for input kan være jeg skal udvælge nogen og gøre lidt ved dem :)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Dette er ferie billeder og ikke andet har slet ikke redigeret så meget at jeg har tænkt på disse ting. De er bare hurtigt sparket igennem lightroom med lidt farve correction crop og hvidbalance.

Men tak for input kan være jeg skal udvælge nogen og gøre lidt ved dem :)

Apropos lightroom. Havde det engang installeret, men synes det var forfærdelig tungt at arbejde med. Jeg kunne ikke sidde og lege med curves i real-time uden det laggede sindssygt. Er det blevet bedre?

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Oprindeligt indlæg af MvK

Apropos lightroom. Havde det engang installeret, men synes det var forfærdelig tungt at arbejde med. Jeg kunne ikke sidde og lege med curves i real-time uden det laggede sindssygt. Er det blevet bedre?

Jeg kører med den nye 2.1 og jeg har ingen problemer, syntes jeg heller ikke at have i 2.0 Eneste sted den kan halte lidt er hvis jeg bruger local adjustment brush.

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Fedt billede det med bilen, syntes bare al den tekst nede i bunden ødelægger fjerner fokus - og så selvfølgelig den hvide varevogn, men det er der vist ikke noget at gøre ved.

Det var ikke meningen teksten skulle have været med opdagede det først da jeg havde sat billedet ind her. Den er på fordi det sidste jeg har eksporteret fra lightroom var noget proofing :)