• Jo... det kan da godt være... men der er sgu mere af den slags i omløb end man lige tror... for hvis man kommer i de "rette" kredse er der sgu mere ulovligt end lovligt... og grunden til at der er så mange der kommer til skade med det ulovlige er at det meste bliver importeret billigt fra kina, og så solgt vidre heroppe med en fortjeneste på 500-1000% og det kinesiske fyrværkeri kommer ikke igennem den samme strenge kontrol som FX. tysk knaldfyrværkeri, og så jeg ville da mene at hvis man gjore nogle typer knaldfyrværkeri lovligt i DK ville man kunne dæmme op for meget af det ulovlige og en masse af skaderne ved at beredskabsstyrelsen kunne kontrollere og tage stikprøver på det der bliver importeret, derudover ville man spare penge på efterretningsarbejde, sygehusbesøg og samtidig få lidt flere penge i statskassen pga. et øget lovligt fyrværkerisalg... For det er satme mange penge det danske folk bruger på ulovligt fyrværkeri...

Originally posted by OriGiN
    håber du blæser fingrerne af dig selv.. :]

Hmmmm - håber han nøjes med at få et ooooooordentligt rap over nallerne - og bliver knaldet af de sorte..... ;);)

• nåååååååååååååår allesammen I PIVER VÆRE END MIN MOR! i siger næsten alle sammen det samme. "jeg håber at du får dine fingre skudt af" og "jeg kunne aldrig finde på at købe ulovligt fyrværkeri" jeg vil næsten vede på at så snart der er en af jer tudemarier der ser et ordentligt kanonslag. så ville i ønske at det var jeres og at i havde en hel kasse af dem. ´JEG KENDER JERES SLAGS" og jeg ved hvor i bor :))

BTW jeg glæder mig helt vildt til min 2 - 8" crysantimum <- STAV.Dk - bomber med ren salut (morter granater) skal fyres af. så kommer der sku gang i Haderslev

• Tråd forfatter: Kender du virkelig ikke en gang en der kan skaffe sådan noget ?(
    Så kunne vi nemlig slippe for at høre om det ;) Jeg køber personlig slet ikke noget fyrværkeri og det er der 2 grunde til!
    1. kl 12 er jeg formentlig så stiv at jeg ikke ville kunne finde ud af at tænde det!
    2. Der hvor jeg befinder mig nytårs aften er der så meget i forvejen, at jeg ikke ville kunne se hvad der er mit!

Originally posted by Bit Phreak
    nåååååååååååååår allesammen I PIVER VÆRE END MIN MOR! i siger næsten alle sammen det samme. "jeg håber at du får dine fingre skudt af" og "jeg kunne aldrig finde på at købe ulovligt fyrværkeri" jeg vil næsten vede på at så snart der er en af jer tudemarier der ser et ordentligt kanonslag. så ville i ønske at det var jeres og at i havde en hel kasse af dem. ´JEG KENDER JERES SLAGS" og jeg ved hvor i bor :))

BTW jeg glæder mig helt vildt til min 2 - 8" crysantimum <- STAV.Dk - bomber med ren salut (morter granater) skal fyres af. så kommer der sku gang i Haderslev

næ det ville jeg faktisk ik... gider ikke engang ha noget fyrværkeri.. det er spild af penge... det er penge smidt ud af vinduet... hellere 1 kasse øl og drikke mig et træ i øret..

næ det ville jeg faktisk ik... gider ikke engang ha noget fyrværkeri.. det er spild af penge... det er penge smidt ud af vinduet... hellere 1 kasse øl og drikke mig et træ i øret..

Hehe, kender det godt. Sprænge ens penge i luften... sgu noget mærkeligt noget at gøre :D Ulovligt eller ej...

Jeps,det får man da også lidt ud af dagen efter :-)

Originally posted by Torque

Hehe, kender det godt. Sprænge ens penge i luften... sgu noget mærkeligt noget at gøre :D Ulovligt eller ej...

ja.. du kunne lige så godt lave et bål og stege mad over det :] det ville gi det samme..

Originally posted by Hellm@n
    Hvis man kigger på statestikkerne er der faktisk flere der kommer til skade med raketter end med kanonslag... og der er flere der kommer til skade med heksehyl og fontæner end med strygere... kan henvise til statestikkerne fra fyrværkeri.dk

http://www.fyrvaerkeri.dk/static_pages/fyrvaerkerityper.htm

Dog går de fleste knaldfyrværkeri skader ud over hænder og arme, mens raketter og fontæner går ud over øjne og ansigt... så man kan vælge... enten blind eller amputering af fingre, hænder eller arme... Men jeg må da indrømme at jeg altid har haft sådan nogle ting nytårsaften men aldrig solgt vidre da jeg ikke vil ha andres liv og lemmer på samvittigheden...

Jeg har også rendt rundt med halvstore kanonslag, og r da aldrig kommet til skade.... Og en af grundene til at der er færere ulykker med kanonslag og andre "knald"-ting, er at man passer noget mere på, end hvis det bare var et heksehyl eller et 100 skuds bomberør, som der desuden kan lemlæste en noget så grusomt... Jeg har selv haft købt et lovligt bomberør som der sprang i luften, og det skulle man da ikke stå alt for tæt på, før end det var gået galt...

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by jurban

Jeg har også rendt rundt med halvstore kanonslag, og r da aldrig kommet til skade.... Og en af grundene til at der er færere ulykker med kanonslag og andre "knald"-ting, er at man passer noget mere på, end hvis det bare var et heksehyl eller et 100 skuds bomberør, som der desuden kan lemlæste en noget så grusomt... Jeg har selv haft købt et lovligt bomberør som der sprang i luften, og det skulle man da ikke stå alt for tæt på, før end det var gået galt...

Har prøvet noget lign. en gang... det var bare en kæmpe kl. 12 raket der sprang før den fløj... Jeg tror at krudtet i motoren var blevet blandet med noget af det i toppen under transporten, og det resulterede i at der var et kæmpe brag og et inferno af ild 25M ud fra hvor raketten stod... heldivis kom der ikke nogen til skade... men det kunne det jo ligeså godt have gjort... og det var en lovlig raket... Fuck jeg blev sur på den fucker der solgte mig den... har ikke handlet der siden har frarådet alle jeg kender at gøre det...

• Det værste jeg har oplevet var ved den lokale A-Z da der var fyrværkeri -hvad er dte det hedder der hvor de viser hvar årets sjortemang byder på-

nå men intet sprang i luften eller sårn det enset var bare de vendte et "stort" bateri på hovdet.. ingen kom noget til skad men det så dælme stygt ud!

Originally posted by mr_AcId_BuRN
    jeg ved godt at det ikke hører til her inde men kan ikke skaffe det andre steder

er her nogne der sælger ULOVLIGT krudt i år så send lige en pm til mig please

Ja jeg gør.. Du skal bare sende mig en mail til The_Mimse@hotmail.com, få min adresse.. og sende mig en masse penge 1000kr. - 1500kr.. helst kontant!

• også den 5 januar, hvor du ringer til mig og piver over dit forpuled fyrværkeri.. så siger jeg bare:

[SIZE=4]Jamen lille tudedyr, så meld det til politiet, og sig det er dine penge fordi aftalen var.....?!!![/SIZE]

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Originally posted by Noobie
    også den 5 januar, hvor du ringer til mig og piver over dit forpuled fyrværkeri.. så siger jeg bare:

[SIZE=4]Jamen lille tudedyr, så meld det til politiet, og sig det er dine penge fordi aftalen var.....?!!![/SIZE]

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hmmm..... Sidder lige og spekulerer på, hvad det egentlig hedder, når man går i mere end selvsving?
    Noobie-vibes eller Noobie-brations måske ?
    ;)

nåååååååååååååår allesammen I PIVER VÆRE END MIN MOR! i siger næsten alle sammen det samme. "jeg håber at du får dine fingre skudt af" og "jeg kunne aldrig finde på at købe ulovligt fyrværkeri" jeg vil næsten vede på at så snart der er en af jer tudemarier der ser et ordentligt kanonslag. så ville i ønske at det var jeres og at i havde en hel kasse af dem. ´JEG KENDER JERES SLAGS" og jeg ved hvor i bor :))

Gosh mand, hvor er det dog bekymrende at læse et sådant indlæg.....

Grow UP!

der vasr også nogle her i haderslev sidste år der smed en ind under en bil. men dem fik polypperne vist nok også fat i. bilen den brændte fuldstændigt ud

okay...og det syns du er "sejt"? :rolleyes:

hmmm.... :]