steam connection lost

  • hej.. jeg ville blive meget glad hvis der var en der kunne hjælpe mig med at løse mit problem med, at når jeg spiller, bliver jeg smidt af efter ca. 3 min. og steam/counter strike skriver "steam connection lost" uden at mit net er nede..
    Jeg har virkelig brug for hjælp. ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af criller2
    hej.. jeg ville blive meget glad hvis der var en der kunne hjælpe mig med at løse mit problem med, at når jeg spiller, bliver jeg smidt af efter ca. 3 min. og steam/counter strike skriver "steam connection lost" uden at mit net er nede..
    Jeg har virkelig brug for hjælp. ;(


    prøv at læse denne tråd gennem.. der kan evt være noget du kan bruge? :)


    Har du kunnet spille på den computer du sidder ved før? Hvis ja, hvad er så blevet ændret siden? ;)

  • det her er en ny computer jeg har købt. den har fået nyt netkort fordi det gamle ikke virker. det her virker fint, i andre spil, og cs virker når jeg er hjemme ved andre med min com, og jeg har prøvet med flere forskellige netkort, og ny account, men intet virker. så kunne det måske være min reuter/ruter/rueter (kan ikke lige huske hvordan det staves) men jeg ville blive meget glad ogen kunne hjælpe mig ;(

  • Så kunne jeg forestille mig det var fordi din router blockere for nogle enkelte porte, som steam åbenbart skal bruge...


    Har du mulighed for at åbne nogle porte?


    Har du evt. prøvet reinstall af source og slette alle dine cfg's ?

  • jeg har prøvet at slette ALT der har med cs, css og steam at gøre, men det hjalp ikke ;(
    jeg vil prøve at tjekke min reuter med de porte.
    Ps: tak for hjemmesiden, jeg fik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af criller2
    et enkelt spørgsmål.. skulle jeg slette alle configurationer?


    Hvis du har haft afinstalleret steam + alt hvad der har med steam at gøre er det ikke nødvendigt...Start med at få åbnet de porte, og meld så tilbage om det virker :)

  • .... ´cs virker ikke i hele i hele huset, heller ikke på andre pc´er. jeg mener at det var da vi fik skiftet ny router men det er et år siden, og førhen var der ingen problemer, men det er der nu.
    kan det være at det er min computer der gør et eller andet ved steam i hele huset?

  • ved at åbne de porte er der ikke chance for at jeg får virus..
    det mener mine forældre i hvert fald, så jeg må ikke åbne de porte .. ;(

  • det fandme da bare flot. jeg må ikke åbne de porte, fordi at mine forældre skal bruge det til arbejde, og fordi der er en lille chance for virus for, hvis det går ned, kan de ikke arbejde, så jeg må ikke
    ;(

  • De skal bruge det til arbejde? :boxed:
    Det forstår jeg ikke, de kan jo kun bruges hvis de er åbne.


    Åbne nu bare de porte, der sker intet ved det. Har dem selv åbne og bruger blot AVG :9xo


    Steam freinds skal bruge port 1200 til 1200.
    Steam selv skal bruge port 27020 til 27050.
    Steam dedicated skal bruge port 27015 til 27015.


    Det skal være TCP/UDP.