Indlæg af criller2

    Quote

    Oprindeligt indlæg af snow
    At du ikke kan spille på vac-servers er somregel fordi du eller en anden der har brugt din account har snydt og sikret sig et vac ban, hvor den eneste løsning på det er at købe en ny account, da du aldrig får dit ban fjernet igen fra den account. Ellers kan du prøve at åbne en commando prompt og skrive
    "ping http://www.jay.net -t" og ligger din ping stabilt hvis du lader den køre i nogle minutter uden at du bruger nettet, så er problemet nok at du har fundet nogle tilfældige udenlandske servere hvor der meget nemt kan forekomme de ping tider du henviser til.


    jeg har aldig snyd.. og har lavet en ny account, og lånt en andens account men det hjælper ikke ...
    commando prompt ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    lukker programmer der har forbindelse til internettet lad vær med at downloade imens du spiller.


    ER der andre på nætværket der er igang med at downloade??


    Det var vist de svar jeg fik i min tråd.


    der er ikke noget der har forbindelse til nettet. (men jeg har trådløs..)
    der er ikke andre på nettet.
    jeg har fået min ping ned på 60. men en gang i mellem lagger jeg et kort sekund. ??

    jeg har endelig fået mit cs til at virke, men jeg kan ikke spille vac servers, der står bare at "steam connection lost" men når jeg spiller "ikke-vac" servers er min ping hele tiden på 70 - 230 hvad gør jeg ?

    det fandme da bare flot. jeg må ikke åbne de porte, fordi at mine forældre skal bruge det til arbejde, og fordi der er en lille chance for virus for, hvis det går ned, kan de ikke arbejde, så jeg må ikke
    ;(

    .... ´cs virker ikke i hele i hele huset, heller ikke på andre pc´er. jeg mener at det var da vi fik skiftet ny router men det er et år siden, og førhen var der ingen problemer, men det er der nu.
    kan det være at det er min computer der gør et eller andet ved steam i hele huset?

    jeg har prøvet at slette ALT der har med cs, css og steam at gøre, men det hjalp ikke ;(
    jeg vil prøve at tjekke min reuter med de porte.
    Ps: tak for hjemmesiden, jeg fik.

    det her er en ny computer jeg har købt. den har fået nyt netkort fordi det gamle ikke virker. det her virker fint, i andre spil, og cs virker når jeg er hjemme ved andre med min com, og jeg har prøvet med flere forskellige netkort, og ny account, men intet virker. så kunne det måske være min reuter/ruter/rueter (kan ikke lige huske hvordan det staves) men jeg ville blive meget glad ogen kunne hjælpe mig ;(

    hej.. jeg ville blive meget glad hvis der var en der kunne hjælpe mig med at løse mit problem med, at når jeg spiller, bliver jeg smidt af efter ca. 3 min. og steam/counter strike skriver "steam connection lost" uden at mit net er nede..
    Jeg har virkelig brug for hjælp. ;(