Hvem af jer har børn og hvor mange???

Originally posted by Torque
    [LOL - nu er jeg skræmt fra vid og sans :D

Ok..Indrømmet...Jeg jokede lige lidt ;)

For lige at trøste jer mulige kommende fædre.
    Jeg lover jer, at i bliver pavestolte, når i ser jeres lille nyfødte.
    Jeg glemmer aldrig hvor stolt jeg var ;)
    Det første halve år er det nok mest mors baby, men så kommer far ind i billedet. Der findes ikke ret meget, der er skønnere end at lege med junior ;)

• Jo og game CS til klokken lort om morgenen :))

• Har en pige på snart 2 (11. dec) og en på næsten 5 (17.03.04).
    Du skal skam ikke lade dig afsrække af diverse rædselshistorier, men bare være forberedt på at de tager meget af ens tid.
    Som The Hans skriver, så er det første halve år lidt kedeligt, men det skifter fra den ene dag til den anden, og så er det fars tur.
    Når jeg vader ind af døren, bliver jeg mødt at to tøser der kommer løbende imens de skriger far i munden på hinanden.
    Tro mig det er STORT.
    Der er selvfølgelig også de lidt grimme ting, såsom da den mindste kørte sin 3-hjulede ind i siden af min PC X(X(

Originally posted by Maverick
    Der er selvfølgelig også de lidt grimme ting, såsom da den mindste kørte sin 3-hjulede ind i siden af min PC X(X(

LOL - ja, vi har sgu alle sammen grænser :D

"Jamen, Far - det var bare en sort kasse!"

• Hehe.. jeg har en datter på 7 år.. og jeg kan kun tilslutte mig de andre der syntes det er super.

Ja okay.. da hun væltede mit TV ned på gulvet var jeg da ikke så forbandet stolt.. meeen jeg kunne jo bare have boltet det fast ;) Forsikringen klarede heldigvis regningen til et nyt.

• jeg har en datter på 4år, blir 5 til februar
    og ja det er sq det dejligste når man kommer hjem fra skole hun kommer løbene for at kramme en :D

4070 Ti Gigabyte

• Jeg tror (uden at være sikker) at man først er en RIGTIG mand idet man er blevet far! :D

SMå unger på 2-5 år er virkelig guld! De siger de sjoveste ting! ;)

Og btw, det med bleerne vænner man sig til.

Originally posted by Lasse
    Jeg tror (uden at være sikker) at man først er en RIGTIG mand idet man er blevet far! :D

SMå unger på 2-5 år er virkelig guld! De siger de sjoveste ting! ;)

Og btw, det med bleerne vænner man sig til.

Joeh.. hver alder har nu sine fordele og ulemper :)

Uden at ville køre tråden over i noget der burde høre hjemme i Hendes Verden.. så er det sgu vigtigt at få løbet hornene af sig inden man kaster sig ud i sådan noget som børn. Ud og rejse.. se verden.. alle de ting man har svært ved når man har børn. Ja selvfølgelig han man tage børn med på en tur til Rømø i en weekend.. men ture til Tailand med rygsæk gør det lidt sværere.

Originally posted by Falsk
    så er det sgu vigtigt at få løbet hornene af sig inden man kaster sig ud i sådan noget som børn.

hmm... jeg gør jo alt hvad jeg kan *G* :)) he he