Nyt ur til en rimelig penge

• Hey Tweakers, jeg har søgt en del på nettet efter et bestemt ur.

Det er kaldet Nixon The Player Black/White

[Blocked Image: http://image.nixonnow.com/image/product_detail/season2/products/hero/A140-hero-756.jpg]

Og de steder man kan få dem her i Danmark koster det gerne 2.000 + :rolleyes:

Fra Nixons hjemmeside sælger de det til 190$ som er ca. 995,-

Så det er altså en stor forskel..

Har kigget mig omkring for at finde en engelsk side der sælger dem, men dem jeg har fundet sender ikke til Danmark X(

Nogen der kender en dansk side hvor det er forholdsvis billigere end 2.000? Eller nogle troværdige engelske sider som sælger det til omkring 200$ som sender til Danmark?

På forhånd tak :cheers:

• enkelt - men ikke nogetsærligt. Evt. alternativer i Seiko.com de har også mange sorte ure, men med gode urværker. :ph34r:

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• Prøv at kig her: http://www.watchzone.com ...

Der er for det meste rigtig meget at spare! Min far har købt der indre fra før. Leverings tiden er på lidt under 1 uge.

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Prøv at kig her: http://www.watchzone.com ...

Der er for det meste rigtig meget at spare! Min far har købt der indre fra før. Leverings tiden er på lidt under 1 uge.

det ser ikke ud til de har Nixon ure derinde

• Den watchzone er i USA? = Man kan risikere at betale told osv ?

Så bliver det jo knap så billigt.

EDIT: Så ikke posten om moms etc. :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Den watchzone er i USA? = Man kan risikere at betale told osv ?

Så bliver det jo knap så billigt.

Oprindeligt indlæg af Zalam
    evt så bare bestil det fra USA?

Moms + told = 37% også gebyr, så det ender vel med 1500,- det stadig en plovmand du har sparet :)

Jeg lader den bare lige stå et øjeblik :Å

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Købte et seiko ur via ebay.com fra texas, havde det om armen 3 dage senere :) gav 1200 mindre end dansk pris

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Men det er ikke sikkert der kommer told på vel? :P

Det er ikke sikkert du skal betale told, men du skal regne emd det bliver ca. 37% altså 370kr også postdanmark gebyrer på omkring 150,- så 520 oveni.

Men du ku evt. kontakte en sælger og spørge om de vil skrive værdien af pakken er fx. 20 dollars, så går den under bagatelgrænsen.

Oprindeligt indlæg af Zalam
    Men du ku evt. kontakte en sælger og spørge om de vil skrive værdien af pakken er fx. 20 dollars, så går den under bagatelgrænsen.

Ja, så går den ind under bagatelgrænsen, men til gengæld får du kun $20 hvis pakken forsvinder, så det må også tages med i overvejelserne (+ at det self. er ulovligt ikke at opgive den korrekte værdi).

/ask

Oprindeligt indlæg af jacobask

Ja, så går den ind under bagatelgrænsen, men til gengæld får du kun $20 hvis pakken forsvinder, så det må også tages med i overvejelserne (+ at det self. er ulovligt ikke at opgive den korrekte værdi).

/ask

Det er korrekt, men det er jo optil køber, hvad man tør, eller føler moralsk man kan tillade sig.