S:Mac Mini på steorider

  • Hej,


    Jeg har købt en 2.0 GHz Mac Mini for en måned siden. Siden har jeg kørt et lille moddingprojekt, hvor jeg har opgraderet Mac'en med 3 GB RAM, og monteret en lynhurtig SSD harddisk fra OCZ. Du kan se billeder/video og priser på min hjemmeside her : http://www.pionersoft.dk/mini-ssd


    Mini'en booter, og starter programmer op på ca. 25 sekunder.


    Mini'en er til salg for 10.900,-



    - Søren

  • Svedel, følger der andet med end ekstra ram og en god disk?


    For ellers så er prisen nok lidt høj...


    Mac Mini 2.0: 5.400,-
    Disk: 1.534,- (dansk data salg)
    1GB ekstra RAM: 200,- (ca. pris)
    ----------------------------------------


    7.134,-


    ...så du score næsten 50% hvis du får den pris for den, ok du har lagt noget arbejde i det men SÅ svært er det nu heller ikke at adskille en Mini (det er mere et spørgsmål om man tør)


  • Ja, du har ret. Jeg har fået mange tæsk for den høje pris - ikke her på Tweak men et andet sted. Ved prisen står der 10.900 - eller højstbydende. Det vil altså sige at I er meget velkomne til at komme med et bud lavere end de 10.900,-. Jeg forbeholder mig dog ret til ikke at sælge. (Jeg må lige korrigere prisen for RAM - det er 1100 for 2x2 GB. det er 4GB - men Mac'en kan desværre kun se de 3...).


    Hvad følger der mere med? Jeg har bestilt nogle små 2,5" kabinetter til HDD. Der følger en 120GB disk med (den som Mini'en er født med) monteret i en box (USB2 tilslutning). På den måde kan man have OS X + programmer på den hurtige SSD, og så gemme sine fotos og andet på den externe.


    - Søren

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dude1992
    Dette er nok bare ikke det rigtige forum at sælge på :)


    Ja, det kan jeg godt se på indlæggene... Men man kunne jo være heldig at der sad en Mac mand, som ikke selv turde splitte sin Mini ad, og ville købe den... :O