Andre med cypercity internet som har problemer?

  • Her i mandags da jeg kom hjem havde vi entet internet vi kunne se at den prøvede helle tiden at komme op på nettet da lamperne på routeren blinkede konstant men uden held. Vi ringede til cypercity internet supporten og fik at vide at en telefon svarer at deres net var gået ned :ohmy:
    Kunne fint komme på nettet igår indtil kl 21 så røg den igen med samme fejl og her idag kan jeg godt komme på nettet men hvis jeg spiller har jeg en ping på over 400 :boxed: og jeg kan se på speedtest.net at der er røget næsten en 1 mbit download i vores forbindelse og godt 400 kp af vores upload :crazyeyes:


    Så kunne godt tænke mig at vide om der er andre herinde med cypercity net som også har problemer for tiden med høje pings og ustabilt internet?

  • det kan godt virke at der er en central der er gået ned i dit område. Derfor plejer de typisk at reroute den defekte centrals forbindelse til en anden central, eller køre med centralens hardware på lavt blus indtil problemerne er løst.


    der skal nok komme gang i linjen igen når engang de er færdige med reperationer.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det var også gået ned en eftermiddag i denne uge, men det kørte fint efter.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe