Kærestesorger.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    hørte lige den der Malene sang i dag med søs bjerre i radioen og kom sådan til at tænke på dig, det er jo selvfølgelig også en måde man kan gøre gøre tingene på :)


    Den spiller de godt nok en tand for meget i radioen :crazyeyes:

  • Gør som jeg gjorde da jeg havde kæreste sorg.


    Brug det som motivation nede i et styrkecenter, sådan at når du møder ham X (i dit tilfælde en svensker) så kan du tæske ham! Plus det hjælper også på motivationen at pigerne begynder at kigge meget efter dig fordi du er mere trimmet!


    Meeen.


    Du kunne jo også bare gi den gas i byen med nogle kammiere. '



    Ryg fed, det hjælper!



    :9xo


  • Hehe, jeg har allerede brugt det konstruktivt! Blev student i sommers og tog ret meget på under festlighederne.. Kom op på 91.5 kg og jeg er altså kun 183 cm høj :P Men jeg har nu tabt mig 8.5 kg på lige under én måned! ;) Har løbet, styrketrænet på mit kammer og spist sundt! Er rigtig lækkert! Ser sku helt godt ud igen :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    hørte lige den der Malene sang i dag med søs bjerre i radioen og kom sådan til at tænke på dig, det er jo selvfølgelig også en måde man kan gøre gøre tingene på :)


    Jeg har også hørt den idag...3 gange! :p Og jeg tænker også på mig...og situationen, når jeg hører den!


    Der er faktisk nyt i sagen:
    Jeg havde jo sagt til hende at jeg ikke ville snakke med hende mere og så gik der 4 dage...så skrev hun til mig på facebook.. Noget med at hun er forvirret og ked af det.. Og noget med at hun måske vil give det en chance til... For hun synes jo at vi havde det godt sammen! Men hun skulle lige tænke lidt mere...


    :pokey: Sker der for ubeslutsomheden!?


  • Tjae hvis jeg var dig ville jeg ikke gå tilbage til hende selv om det måske frister


    Så kan hun jo bare skride igen, da hun ved du alligevel kommer tilbage


    Men held og lykke med det :9xo

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Nemlig


    Jeg vil be hende om at skride, fordi hvis hun har været dig utro engang, så er der en sandsynlighed for at hun vil gøre det igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultztheman


    Nemlig


    Jeg vil be hende om at skride, fordi hvis hun har været dig utro engang, så er der en sandsynlighed for at hun vil gøre det igen.


    Jaaaah :boxed: ved ikke helt hvad jeg skal gøre faktisk :s Hun ringede igår og sagde at hun stdig tænkte over det... Men hvis vi finder sammen igen, så kommer jeg med sikkerhed ikke til at ligge det samme i det som førhen... Det er helt sikkert i hvert fald.. Men det kommer jeg jo naturligvis til at gøre med tiden!
    Men er stadig i tvivl om hvad jeg skal gøre? For savner hende sku! ...og så igen? :rolleyes:

  • hej hitmand


    på højskole holder ca 5% af alle parforhold, også selvom de på papiret så stærke ud.


    har prøvet stort set det du er igennem nu, hun slog bare op en måned inde i højskole opholdet.



    Det du skal gøre er at få alt omkring hende væk fra dig. smid billeder langt væk, nummer, beskeder, mails, osv simpelthen alt alt alt. Og så må du bare videre og kun dig selv kan bestemme hvornår du skal komme videre, og det er nemmest nu.


    gl

  • og herefter jeg har læst hele indlægget, så glem hende dog eller sæt et ultimatum. Hun skal komme til dig næste gang hun er på hjem weekend fra højskole, ellers kan hun rende og hoppe ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden


    Jeg brænder intet...
    Hun har været en røv på nogle punkter, men også ærlig... Hun er jo stadig den person i verden jeg vil gøre mest for - elsker hende stadig ubegrænset! Meeeeeeee det må te' og se og stop, det er for....fucked up!


    det sjovt, det er samme jeg tænkte. Du må sætte dig selv i respekt nu og så glemme at du har haft en af dem her i huset:


    http://www.youtube.com/watch?v=NSG5lghZANg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    og herefter jeg har læst hele indlægget, så glem hende dog eller sæt et ultimatum. Hun skal komme til dig næste gang hun er på hjem weekend fra højskole, ellers kan hun rende og hoppe ;)


    Jamen hvad skal jeg sige? Hvis hun ikke er klar til at komme tilbage til mig, så er der jo ikke meget ved at sige: "Du SKAL komme hjem til mig, ellers snakker jeg aldrig til dig igen!"
    Er det så ikke bedre hvis jeg gør det jeg gør nu? ..at playe den cool! Har sagt at jeg ikk gider snakke med hende så længe hun ikke vil se mig som en kæreste!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden


    Jamen hvad skal jeg sige? Hvis hun ikke er klar til at komme tilbage til mig, så er der jo ikke meget ved at sige: "Du SKAL komme hjem til mig, ellers snakker jeg aldrig til dig igen!"
    Er det så ikke bedre hvis jeg gør det jeg gør nu? ..at playe den cool! Har sagt at jeg ikk gider snakke med hende så længe hun ikke vil se mig som en kæreste!


    Hey...Heldigvis starter skolen jo snart - du går i gymnasiet ikke sandt?
    Mit bud er at du næppe kommer mange fester ind i det nye skoleår før det hele ser rimeligt fint ud.... For mig lyder det som om hun bare skal ud og rende hornene af sig - kærester i 3 år, flytte sammen og i er omkring 20?
    Hvis du vitterligt vil blive gammel med hende, så må du også lade hende fucke lidt rundt og opleve verden nu - hellere få klaret det nu end om 15 år.... Men det ved hverken jeg eller nogen andre end dig selv herinde sikkert - så jeg vil nøjes med at holde fast på at det hele ser bedre ud i den nærmeste fremtid ;)

  • Det der med stoffer, tror jeg selv du kan se du ikke skal - taler af erfaring, det er for dyrt, ændrer dit liv og smadrer din krop ...


    Anyways, tilbage til damen, lad hende være i mens hun er på Højskole i hvert fald, hvis I begge to stadig er forelskede når hun kommer tilbage, så kan det være man skal overveje at give det et andet forsøg.


    Min kæreste og jeg slog selv op for snart fire uger siden - vi havde været sammen i 11 måneder. Hun synes jeg snakkede for meget med mine veninder i forhold til hende, og derfor måtte jeg vælge mellem hende og veninderne ... vi har ikke været sammen siden. Jeg var så sur i starten at jeg slet ikke savnede hende - vi havde også haft et mer eller mindre on/off forhold i det sidste stykke tid, så det kom ikke som en overraskelse for mig at det var forbi. Efterhånden begyndte jeg at savne hende... Jeg var så i byen weekenden efter sammen med nogle kollegaer, og en meget gammel flirt fra før jeg startede forholdet med hende her (som også er kollega - ups), udviklede sig, og vi endte med at være sammen den nat. Bagefter savnede jeg hende sjovt nok slet ikke!


    Resultatet af den nat, har så medført selvmordstrusler, voldstrusler, trusler om at få politiet til at ransage hytten, flere voldstrulser, chikanering pr sms og telefon i 3 dage - både for mig og hende jeg var sammen med... Det var så der jeg fandt ud af at hun rent faktisk havde den depression hun havde snakket om et stykke tid.. Ved at jeg så ikke har villet snakke med hende siden, har hun ikke rigtig gjort noget for mig, men bliver ved med at skrive til hende den anden hist og pist, og er nu blevet sygemeldt i 14 dage fra vores arbejde.


    Så, sex er en god idé til at komme sig over en kæreste, men også ret farlig åbenbart...


    N.B: Grunden til at hun fandt ud af det, var at jeg arbejder et sted hvor sladderen løber meget, meget hurtigt, og der var et par stykker der var med til festen.. Havde selvfølgelig været ideelt hvis hun aldrig havde opdaget det. ;)


  • Jeg er ikke typen der tager stoffer. Har aldrig nogensinde så meget som røget fed, selvom jeg har mange venner der gør det jævnligt. Det er en principsag.
    Hvis chancen byde sig, så tager jeg den på fredag, hvor jeg skal i byen! :$
    Uha da! Lyder voldsomt med de trusler! :rolleyes: Håber ikke at det er alt for vildsomt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Jeg er ikke typen der tager stoffer. Har aldrig nogensinde så meget som røget fed, selvom jeg har mange venner der gør det jævnligt. Det er en principsag.
    Hvis chancen byde sig, så tager jeg den på fredag, hvor jeg skal i byen! :$
    Uha da! Lyder voldsomt med de trusler! :rolleyes: Håber ikke at det er alt for vildsomt.


    Sund indstilling du har der, hold den!


    Fredag, go for it! Du bliver meget gladere hehe...


    Har ikke haft bøvl med hende siden torsdag... blev indlagt på sygehuset i fredags hvor jeg fik at vide at jeg skulle undersøges for kræft, så hun blødede ligesom lidt op der... (og nej, jeg har ikke kræft, det var betændelse, lorte læger - snak om at smadre ens humør).


    Tror faktisk ikke hun har været efter mig siden onsdag... men det er også fordi jeg har nok til at få hende fyret, og har sagt at næste gang der var noget, så fik hun sparket... :) Men har været smart nok til at gemme beskederne, så hvis der bliver noget i den nærmeste fremtid, så har jeg også til en politianmeldelse - og det ved hun også! :)