varme problem for zepto stadik aktuelt??

  • Jeg havde en smule varmeproblemer med min 3415W, løste dog problemer ved at købe en stander/køleplade som den kunne stå på, havde jeg nok alligevele købt da det er langt mere behageligt at skrive når tasteturet hælder lidt :)

  • Skal også ha' fingre i den på når den udkommer.


    Bestil den hos Zeptoeksperten.dk der er en 400 kr. billigere.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Hej
    Ved ikk om det stadig er et problem, men min zepto som jeg købte for et år siden har været til rep.7 gange og har lige fået mine penge tilbage en af mine venner og har købt en nyere model og den har været til rep. for samme ting :(, kan godt være de er gode nu til dags, men tør ikk købe en igen :(


    Venlig Hilsen Aske

    Macbook
    1,83 GHZ Core 2 DUO
    2 GB DDR2 (667 MHZ)
    60 GB HDD
    WLAN A-B-G


    Packard Bell Bærbar
    2,0 GHZ Core 2 Duo
    3 GB DDR2 (667 MHZ)
    160 GB HDD
    512 MB GDDR3 8600 GT (1769 mb)

  • Jeg vil nok sige at der er et køle/varme problem, hvis man er nød til at købe en køleplade for at holde den kold, hvad jeg end laver af cpu/gfx load så bliver min bærbar (ikke en Zepto) ikke mere end 65c, men så køre blæseren også, kan jo så spørger dem med zepto bærbare, har zepto en skide dårlig heatsink/blæser eller starter den bare først 2-3c inden at cpu'en går op i flammer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Jeg vil nok sige at der er et køle/varme problem, hvis man er nød til at købe en køleplade for at holde den kold, hvad jeg end laver af cpu/gfx load så bliver min ikke bærbar ikke mere end 65c, men så køre blæseren også, kan jo så spørger dem med zepto bærbare, har zepto en skide dårlig heatsink/blæser eller starter den bare først 2-3c inden at cpu'en går op i flammer?


    Kender rigtig mange der ejer en zepto og de er slet ikke pengene værd i mine øjne! ja deres ydelse er fin på papiret, men det holder bare ikke når de alle sammen bliver for varme, og dem der ikke bliver for varme, har/får defekt hardware, bygge kvaliteten er osse meget tvivlsom


    alt i alt, jeg ville finde et andet sted at smide mine penge
    Hp, Lenovo, Asus ja selv de nye model Acer travelmate ville være en bedre måde at spendere sine penge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty


    Kender rigtig mange der ejer en zepto og de er slet ikke pengene værd i mine øjne! ja deres ydelse er fin på papiret, men det holder bare ikke når de alle sammen bliver for varme, og dem der ikke bliver for varme, har/får defekt hardware, bygge kvaliteten er osse meget tvivlsom


    alt i alt, jeg ville finde et andet sted at smide mine penge
    Hp, Lenovo, Asus ja selv de nye model Acer travelmate ville være en bedre måde at spendere sine penge


    Tja alle consumer laptops er i ringe kvalitet, alt "første" sorteringen af hardware ryger jo primært i de profesionele produkter, men det betaler man så også for.


    Jeg er selv utrolig glad for min zepto, virkeligt meget power for pengene, købte den dog også da de havde tilbud så man kunne opgradere cpu/ram/hdd uden mer' pris.. Ang varme problemerne opstår de først når den har kørt ved fuld load i 2-3timer, og det mener jeg da er til at leve med.