Indlæg af spdk

    Hej alle
    Nogen der har et bud på en God trådløs router/accespoint der har en god rækkevidde eller en der kan række rigtig langt ?
    Prisen er ikke så vigtig bare en router/accespoint der kan række langt


    Venlig Hilsen Aske

    Kan se du arbejder i TDC så du må jo vide ret meget om det, men kan det passe i så har haft et tilbud ligesom med mobil selskaber hvor det er jeres net man benytter, men man har eget firma bare med jeres mobil-net :P

    syntes også det lød lidt mærkeligt at man bare uden videre kunne oprette sit eget selskab :)
    Men det betyder at jeg skal leje mig ind ved TDC eller formidle deres forbindelse ?

    Hej
    Ved ikk om det stadig er et problem, men min zepto som jeg købte for et år siden har været til rep.7 gange og har lige fået mine penge tilbage en af mine venner og har købt en nyere model og den har været til rep. for samme ting :(, kan godt være de er gode nu til dags, men tør ikk købe en igen :(


    Venlig Hilsen Aske

    Hej alle
    Skal have sat vægudtag op i 6 rum plus en patch box/panel
    Nogen der har en idé om det skal være CAT6 eller CAT5e og Vægudtag der kan anbefaldes


    Venlig Hilsen Aske

    Hej alle
    Har hørt nogen sige at det var muligt at lave sin egen internetforbindelse.
    har hørt at hastigheden ca. ligger på en 8196/1024 k/bit, men er det virkelig muligt at lave sit eget internet ????



    Venlig Hilsen Aske