Køb af Passat

  • øhh nej.. ford er amerikans og har det altid været.. stiftet af amerikaneren Henry Ford.. det her er basis bil viden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty


    en Peugeot der aldrig har været noget galt med :D:D det var fandme dagens joke
    der findes fandme ikke noget værre end en fransk lorte æske


    Så din generalisering omkring franske biler er mere korrekt end hans personlige erfaringer? Hvis han ikke haft problemer med sin bil, hvad ændrer dit personlige had til franske biler på det?


    Mine forældre har selv kørt Renault de sidste 9 år fordelt over 2 forskellige biler (95' Renault 19 + 04' Renault Scenic), og de har aldrig set et værksted udover ved eftersyn og lige montering af en P-Watch.


    Måske er det bare dig der er ikke forstår betydningen af generel vedligeholdelse af sin bil. Det kommer man langt med.


  • Hvori kan Back to topic mistolkes ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69
    nu må i lige have styr på jeres mærker... Ford er ikke og har aldrig været et tysk mærke... Ford er amerikansk.. det burde alle da vide.. kender i ikke Ford Mustang....


    Mustang var oprindelig IKKE under Ford, men derimod under Shelby


    i 1968/70 gik de i samarbejde med Ford. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Mustang var oprindelig IKKE under Ford, men derimod under Shelby


    i 1968/70 gik de i samarbejde med Ford. :)



    Har du drukket hash? Mustang er en ford, den blev lanceret i 1964.. (den er med i 007 Goldfinger fra September 1964..) Shelby tunede og modificerede mustang's* - det var fannerme ikke dem der lavede den 4-6 år efter introduktionen..


    Ford købte Shelby navnet i 1968 og lavede derefter officielle Ford Shelby mustangs.



    Trådstarter - undskyld jeg går slightly offtopic igen - men det her er simpelthen for grelt..

  • Jeg vil gerne lige have en forklaring hvorfor i skrive "og" og alt muligt mærkeligt som det gør carinaen heller ikke? for jeg fatter den ikke lige..



    http://da.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang



    Vi får tit fransk ind.. det er noget lort.. Jeg kender flere som arbejder ved Renault. og der får man også at vide at det bare er noget værre lort. Der vil altid være nogen som er heldig med sin bil.. men når en stor del af dem går i stykker vil jeg altså sige at det er et dårliger mærke hvis du forstår. Renault er bedre end de andre franske mærker. men jeg synes stadig man ser mange problemer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flæske
    Hvori kan Back to topic mistolkes ?


    Åh. Jeg skal da beklage så meget. Jeg håber ikke at mit indlæg fik gjort din morgenkaffe kold og din hverdag elendig. Må du bære over med min uduelighed. Jeg skal nok gå ud og skamme mig.


    Jeg holder mig fremover fra din famøse og højthellige tråd. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69
    øhh nej.. ford er amerikans og har det altid været.. stiftet af amerikaneren Henry Ford.. det her er basis bil viden


    du har jo så lige bevist at du ikke ejer basis bil viden

  • Tak for en smadret tråd med ligegyldige indlæg om hvem fanden der har lavet Ford eller ikke.


    Fremtidige indlæg der ikke aimer efter der jeg spørger efter ( hjælp til fælge ) anmeldes til en MOD med henblik på sletning.

  • Golfen er sgu en fin bil tlk med købet !



    Med hensyn til fælge, så er det jo en smags sag men Audi har nogle fede fælge som matcher de fleste vag bil modeller.
    Ville vælge en 16" fælg. og uden lavprofildæk.

  • siger jo heller ikk der ikk der mange der har problemer med franske biler.. siger bare at jeg ikke har nogen problemer med min... motoren har aldrig nogensinde været åbnet.... og der har til dags dato ikk været noget som helst der er gået i stykker, heller ikk elektrisk.. og der er 0 rust whatsoever... min onkel har en 106'er fra 96' den har der heller ikk været noget med overhovedet... men har derimod en anden onkel der har en 98'er 406 som der bare har været alt galt med.. så kender godt til problemerne... men har altid fået at vide at i de franske Peugoet er ledningsnettet ikke særligt godt, men ellers skulle de være okay

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69
    øhh nej.. ford er amerikans og har det altid været.. stiftet af amerikaneren Henry Ford.. det her er basis bil viden


    Ja det blev stiftet af Henry Ford. Men derefter er der lavet flere divisioner. Så man har haft amerikansk,engelsk samt tysk Ford.


    Ligesom at kalde en Chevrolet Nubira for en amerikansk flyder.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Hvis jeg var dig vil jeg gå ind på bilgalleriet. og kikke efter samme bil.. på den måde kan du finde dig nogen fælge som er flotte til bilen :) 16 tommer :P baah tøsse størelse :D du skal da ha nogen 18-19 tommer :clap:


    kan ikke forstå når han nu har brokket sig over :offtopic: at folk skal blive ved at med køre rundt i noget andet. alt det andet må man skrive i en anden tråd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Hvis jeg var dig vil jeg gå ind på bilgalleriet. og kikke efter samme bil.. på den måde kan du finde dig nogen fælge som er flotte til bilen :) 16 tommer :P baah tøsse størelse :D du skal da ha nogen 18-19 tommer :clap:


    kan ikke forstå når han nu har brokket sig over :offtopic: at folk skal blive ved at med køre rundt i noget andet. alt det andet må man skrive i en anden tråd.


    Store fælge er fede, ja... Men det går meget ud over køre komforten desværre :(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Store fælge er fede, ja... Men det går meget ud over køre komforten desværre :(


    Netop, det går ud over kørekomforten, samt dine dæk er en del af bilens affjedring.


    Høj profil giver blødere affjedring
    Lav profil giver stivere affjedring


    helt personligt synes jeg at en 45-55 i profilen giver de bedste køreegenskaber, taget i betrakning af at bilen undervogn er helt std.

  • min mester køre rundt med nogen 20 tommer på sin bmw. kan self ikke huske hvad størrelse de lige er men synes slet ikke man kan mærke at de er så store.. det kommer jo også lidt an på hvilken dæk man har på.. på mine 17 tommer har jeg et mærke som hedder fullrun.. og jeg synes godt nok det er noget værre lort :P de larmer.


    det er jo lige at kende den grænse.. som du siger 45 er nok der ved der ved at man skal stoppe hvis man vil ha komfort :)