DENON Vs. ONKYO Setup?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69
    jeg ville også uden at blinke vælge denon.. har selv en Denon Klasse A forstærker.. med et sæt 38år gamle JBL højtalere som jeg stadig venter på at høre et sæt højtalere slå... JBL FTW.. de er så ret pebrede og meget svære at finde.. men det rykker..


    Hmm hvad er dét for en Denon du har?!?


    :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Uvidenhed?


    Ja du ville jo vælge Onkyo fra fordi du ikke kender det - vil du ikke sige at det er at foretage et valg på baggrund af uvidenhed (sådan helt sort/hvidt)? ;)


    Men lad nu det ligge.... Jeg skulle bare lige drille :boxing:

  • jeg har selv denon setuppet, og tilsluttet til en 40" sony full hd skærm, samt ps3. af højtalere har jeg concept 6 som front og 2´eren som bag, samt center og sub.. og det rykker virkelig enormt meget. og das denon er en smule lys, og concept lidt ovre i det mørke går det rigtig fint sammen.


    jeg stod selv og skulle vælge mellem denon og harman kardon, og jeg valgte faktisk denon udelukkende pga super god omtale fra div fora og i tests. jeg er sikker på onkyo også spiller fint. men denon er kvalitet.


    hdmi version 1.1 har ikke mulighed for at afspille sacd eller dvd-audio igennem hdmi, der skal man have 6 phono kabler fra dvd til reciever. men det skulle jeg ikke bruge til noget alligevel!

  • Af de to forslag du kommer med ville jeg også vælge denon-setuppet :)
    Er selv Onkyo-mand med trang til Denon :P heh.. Kører selv med Onkyo forstærker og Denon cd-afspiller.
    For at Onkyo kan være med Denon, pris kontra ydelse, skal man op i deres 800-serie, den sparker røv ;)