Indlæg af supermand71

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Synes den så ganske interessant ud, da jeg i sin tid så dem som forfilm til Body of Lies.


    Men det bliver en af de mange film, som jeg ikke kommer ind i biografen for at se.


    I denne omgang bliver det i stedet for The Spirit!


    og the spirit var helt sikkert en skuffelse for mit vedkommende, har du fået den set?

    Pomfritten er faktisk bare en lærling.


    Vi har en stift i firmaet som har været i lære ca 1/2 år, og en pomfrit som har været der 1 1/2 år. den magiske grænse går ved 1 år, så bliver man forfremmet til pomfrit. Man smider først sin titel når man bliver udlært og kan kalde sig svend! :-D


    Får man en praktikant, bliver den som regel bare amøben, eller hvis det er en virkelig dum lærling, beholder han også den titel til han er udlært! :-P

    så vidt jeg ved er der ingen steder det er gratis at holde hele weekenden, og da slet ikke i brunns galleri! det koster kassen at holde der.


    jeg bruger selv jævnligt dankort til parkering i århus, og der står præcis det samme som hos dig, med nogle små ændringer!

    jeg har selv denon setuppet, og tilsluttet til en 40" sony full hd skærm, samt ps3. af højtalere har jeg concept 6 som front og 2´eren som bag, samt center og sub.. og det rykker virkelig enormt meget. og das denon er en smule lys, og concept lidt ovre i det mørke går det rigtig fint sammen.


    jeg stod selv og skulle vælge mellem denon og harman kardon, og jeg valgte faktisk denon udelukkende pga super god omtale fra div fora og i tests. jeg er sikker på onkyo også spiller fint. men denon er kvalitet.


    hdmi version 1.1 har ikke mulighed for at afspille sacd eller dvd-audio igennem hdmi, der skal man have 6 phono kabler fra dvd til reciever. men det skulle jeg ikke bruge til noget alligevel!

    jeg faldt lige over et tilbud i elgiganten for en hp maskine


    http://paperless.giganten.dk/elgiganten_dk/


    amd athlon 64 tk 57
    2 gb ddrII ram
    250 Gb hdd
    dvdbrænder
    taske og mus
    Vista premium med works installeret til 5000, findes der noget bedre eller tilsvarende til ca 4000? det er til en veninde der skal starte, og jeg lovede at jeg ville finde en go bærbar til hende.


    på forhånd tak

    jeg har selv lige købt en til kæresten, som hun skal bruge til studiet, den virker rigtig gennemført og temmelig hurtig. Det eneste minus er nok at museknappen eller hvad den hedder på en bærbar er ret lille, og godt kan være lidt stram at trykke ned, og så kunne paddet godt være lidt bredere også. men det er kun småting!


    alt i alt en super fed maskine, især til prisen

    heysa forum


    findes der en form for hdm,i splitter så jeg kan skifte mellem 2 inputs?


    jeg har både en ps3 og xbox360 med hdmi, men min forstærker har desvære kun en enkelt ledig hdmi indgang, så jeg tænkte man måske kunne få noget så man kunne skifte mellem de to enheder med en knap eller noget?


    på forhånd tak

    jeg tror jeg har fået det indskrænket til at være en disk den er gal med.. har kørt check disk tools på alle disk, og ved den ene genstarter skidtet bare med det samme..


    jeg kan godt gå ind på disken og se filerne, og kopiere små ting som billeder og tekst dokumenter, men så snart det er sange, eller video´er går den kold..


    findes der en måde man kan kopiere dem over på en anden disk??

    har efter et par dage med min "nye" brugte pc oplevet at den genstarter temmelig ukontrolleret, det sker oftest hvis jeg prøver at afspille en film, eller starter et spil op, jeg har kørt virus scan, chekket temps, både software og fysisk..


    det drejer sig om en amd 4200+, asus a8n-premium, og et 7900 gt, 2 gb kingston ram. cpu´en bliver kun max 40 grader ,hvor gfx ligger på ca 55 i software aflæsninger.


    er der nogen der har været ude for noget lignende??
    alt hjælp er velkommen


    på forhånd tak