Memory stick pro duo. Hvilket mærke???

  • Hej...


    Jeg har lige købt et Sony Cybershot W90, hvor jeg skal bruge et memory stick pro duo til..


    Derfor vil jeg lige spørge hvilket mærke i mener jeg skal vælge, jeg har selv kigget meget på SanDisk og Sony...


    Hvilken en af dem er bedst og er der et mærke som er endnu bedre???


    http://www.kreativshop.dk/shop…y-stick-pro-duo-c-38.html


    Her er et SanDisk, men tror i at det er for billigt??


    //Missing//

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hvis den er udemærket til det du bruger den til hvorfor så skifte


    Sony Cybershot er altså et kamera og der er intet kort med til så jeg skal have købt et kort dertil.. Et memory stick pro duo

  • Jeg har et Sony DSC-T70 som stortset er det samme kamera som dit (bare med større trykfølsom skærm, ingen intern hukommelse og intern optisk zoom - dvs. ingen udskydelig linse).


    De eneste forskelle jeg kunne finde da jeg selv skulle bruge et kort er hastigheden på den RAM kortet består af.
    De har alle nogle lyn hurtige, mellem og almindelige - lige meget om der så står Sony, SanDisk eller noget tredje på (de kalder bare alle sammen deres hurtige og mellem kort noget forskelligt).


    Jeg selv har købt et 2GB MS Pro Duo MagicGate Mark II fra Sony, det er deres mellem hurtige kort og matcher perfekt lukkertiden på kameraet, om jeg så havde købt et eller andet turbo kort så ville jeg ikke kunne gemme billederne hurtigere alligevel - og går også pænt stærkt med at overføre dem til og fra min Mac.