Program søgning

  • Hey Tweak


    Mit problem er kort og godt, at jeg søger et program som kan pakke filer ned så de fylder mindre men selvfølgelig ikke skærer noget af videoen altså med hensyn til længde. Fordi jeg skal nemlig have lagt en video på en hjemmeside men den fylder for meget, så jeg skal have pakket den ned så den fylder mindre så jeg kan lægge den ind på hjemmesiden :D


    Håber i forstår ellers må i spørge :=)


    Woof///

  • For det første: Velkommen til Tweak.dk, det ville nok være en god ide for dig at læse følgende tråde:
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67894&sid=
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    Din tråd burde vist være placeret i software sektionen istedet men det jeg sikker på en moderator vil fixe :)


    Til spørgsmålet: Det du leder efter er en video converter der kan reducere billed kvaliteten lidt så det hele fylder mindre. Du kan til at starte med prøve at lege lidt med Windows movie maker. Der kan du nemlig vælge hvor meget klippet må fylde i mb :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woof
    For det første tak for velkomst :)


    Okay så det vil sige jeg kan bruge windows moviemaker, så jeg behøver ikke downloade det program som ham i den anden tråd linker til? :)


    Ja, det andet program er til at pakke filer ned, ikke videoer, så de fylder mindre når du har mange filer pakket sammen fx. Ligesom .zip filer.


    Windows moviemaker vil gøre jobbet fint :9xo

  • Tak for hjælpen.


    Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde udaf det der med at gøre videoen mindre i movie maker, kan jeg evt få en guide hvor jeg skal gå hen i programmet? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woof
    Tak for hjælpen.


    Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde udaf det der med at gøre videoen mindre i movie maker, kan jeg evt få en guide hvor jeg skal gå hen i programmet? :)


    Du ska bare ligge klippet ind i movie makers tidslinie. Så går du op og trykker på filer og dernæst "publicer film" eller noget i den stil. Så kommer der en guide op med hva kvalitet du vil have klippet i :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2