Indlæg af Wofer

    Hejsa Tweak


    Her for et par dage siden opgraderede jeg fra Vista til Windows 7, men nu finder jeg at jeg f.eks. Ikke kan se film på youtube da jeg ikke har installeret flash player. Jeg går så ind og vil prøve at installere dette plugin, men det vil den ikke. Mit Windows media player virker heller ikke, den siger at den mangler et plugin og kan derfor ikke afspille mit musik og generelt virker mine plugin´s lige pludselig ikke.


    Hjælp Tweak jeg er slet ikke computer nørd og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved dette problem.


    Håber der er nogle af jer kloge hoveder herinde som ved hvad der skal gøres. Jeg har surfet igennem forskellige sider men da jeg som sagt ikke er computer nørd aner jeg ikke hvor jeg skal lede henne, eller hvad jeg skal gøre.


    Mvh Nikolaj.

    Nu skal det også lige siges at jeg i dette øjeblik bruger et kabel til at komme på nettet med, fordi så virker det nemlig som det skal. :))


    De oplysninger som jeg har kunne opstøve ser således ud:


    Gateway :192. 168.1.1


    Adressetype : Tildelt af DHCP


    Undernetmaske: 255.255.255.0


    Den router som jeg benytter mig af er en Net gear den ser således ud:


    http://www.haggertyinthehague.…009/01/netgear-router.jpg


    Kan du bruge det til noget? :))

    Ehm jeg ville tro det var nemmest at gå ind på Routerens Interface, men som sagt jeg har ingen idé om hvordan man gør sådan noget overhovedet. Jeg skal have en guide hvis jeg skal kunne finde ud af det :))


    Og når det kommer til de andre maskiner, hvor skal jeg så ind for at tjekke deres indstillinger? :))

    Puha det er jo et rigtig godt spørgsmål, nu er situationen sådan at jeg ikke er den store computer nørd :)) så jeg har faktisk absolut ingen idé om hvilke ting du snakker om :D. Men min computer har jo været på netværket før? Men det har måske intet at sige? :)



    :clap:

    Hey Tweak :dance:


    Mit problem lyder som følgende: Jeg har som mange andre danskere trådløst netværk på min private bopæl, men det fungerer ikke. Først er det vigtigt at slå fast at min computer virker efter min bedste overbevisning som den skal og mit netværks kort og alt som dertil følger virker som det skal. Det mærkelige er at når jeg sidder på min skole er der ingen problemer og der virker det hele som det skal, men når jeg så kommer hjem kan den sagtens finde vores netværk og der er fin signal forbindelse og alt som der skal være. Når jeg så vil tilslutte min computer til netværket så begynder den at hente netværksforbindelse som den skal, men problemet er at den aldrig når længere end dertil, tilsidst siger den bare at den ikke kunne oprette forbindelse. Mine forældres computer har ingen problemer og denne har også kunne engang, men efter den har været til rep hos TDC så har det ikke virket.


    Håber i forstår hvor problemet ligger ellers må i jo spørge :)


    :clap:

    Hey Tweak!



    Her den anden dag startede jeg min computer op, men lige pludselig forsvandt de to computere som viser nede i bunden om du er forbundet til et trådløst netværk. Samtidig da jeg har en hp computer har jeg sådan en knap hvor jeg kan slå internettet fra og til og ikonet fra denne knap forsvandt også nede fra linjen. Nu hver gang jeg starter mine computer op er de pist væk :( og jeg kan kun komme på nettet ved hjælp af kabel. Den kan heller ikke finde vores trådløse netværk herhjemme.


    Hjælp Tweak :)

    Tak for hjælpen.


    Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde udaf det der med at gøre videoen mindre i movie maker, kan jeg evt få en guide hvor jeg skal gå hen i programmet? :)

    For det første tak for velkomst :)


    Okay så det vil sige jeg kan bruge windows moviemaker, så jeg behøver ikke downloade det program som ham i den anden tråd linker til? :)

    Hey Tweak


    Mit problem er kort og godt, at jeg søger et program som kan pakke filer ned så de fylder mindre men selvfølgelig ikke skærer noget af videoen altså med hensyn til længde. Fordi jeg skal nemlig have lagt en video på en hjemmeside men den fylder for meget, så jeg skal have pakket den ned så den fylder mindre så jeg kan lægge den ind på hjemmesiden :D


    Håber i forstår ellers må i spørge :=)


    Woof///

    Anarchy Online FTW :D WoW er jo dårligt. Har lige fået Darklands tim mit anarchy :D og kan slå med en stol i anarchy og vandballoner det er rigtig fedt.