• Hejsa..jeg står og har købt en ps3 nu, og har et spørgsmål om gta 4, jeg har hørt en del om det og det skulle være fedt.

ville lige høre jeres mening om det da jeg syntes san andreas ikke var så godt, var skuffet der, men er gta 4 bedre eller vil det også skuffe mig hvis san anreas gjorde?

• Må gi folk ret, det et kanonz spil.

Dog synes jeg frameraten er for lav (ihvertfald på ps3) og det skuffer lidt for spillet er virkelig genialt.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Må gi folk ret, det et kanonz spil.

Dog synes jeg frameraten er for lav (ihvertfald på ps3) og det skuffer lidt for spillet er virkelig genialt.

Ja det kan jeg give dig ret i, ret irriterende nogle gange.

• Kan slet ikke blive enige med jer her. Jo, uden tvivl er GTA IV et super fedt spil, og et must have hvis du ejer en ps3. Men syntes ikke det er nær så gennemført som SA. Bare for at nævne nogen ting: Ingen faldskærm, ingen fly, ingen vægtlyftning, ingen pimpning af bilerne osv... Jeg vil ikke fraråde dig at købe dette spil på nogen måde, men savner lidt nogen ting fra SA, dog skal det siges at der også er kommet mange nye features med i den nye såsom at gå på nettet og man har en virkende mobil...

Oprindeligt indlæg af keand
    Kan slet ikke blive enige med jer her. Jo, uden tvivl er GTA IV et super fedt spil, og et must have hvis du ejer en ps3. Men syntes ikke det er nær så gennemført som SA. Bare for at nævne nogen ting: Ingen faldskærm, ingen fly, ingen vægtlyftning, ingen pimpning af bilerne osv... Jeg vil ikke fraråde dig at købe dette spil på nogen måde, men savner lidt nogen ting fra SA, dog skal det siges at der også er kommet mange nye features med i den nye såsom at gå på nettet og man har en virkende mobil...

Har dog ikke spillet SA, men spillede Vice City meget.

Synes GTA4 har utrolig megen charme, som ikke fandtes i de tidligere udgaver.

Eksempelvis synes jeg det er glimrende, at man kan bowle, spille dart, blive fuld og meget andet.

Og køber du det seneste nummer af FHM, så får du iøvrigt en masse fif ;)

• Og en masse damer at studere.. :9xo

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

Oprindeligt indlæg af keand
    Kan slet ikke blive enige med jer her. Jo, uden tvivl er GTA IV et super fedt spil, og et must have hvis du ejer en ps3. Men syntes ikke det er nær så gennemført som SA. Bare for at nævne nogen ting: Ingen faldskærm, ingen fly, ingen vægtlyftning, ingen pimpning af bilerne osv... Jeg vil ikke fraråde dig at købe dette spil på nogen måde, men savner lidt nogen ting fra SA, dog skal det siges at der også er kommet mange nye features med i den nye såsom at gå på nettet og man har en virkende mobil...

Hmm kan ikk helt give dig ret.

Alt det der med vægtløftning og at man skal spise for ikke at blive svag og sådan noget som var i SA, syntes jeg er godt at det ikke er med i IV.

Fordi, det er da irriterende at skulle gå og tænke på det, samtidig med at man også skal gå på dates, og blive gode venner med dem man har, og klare missioner..

Og det med fly, er slet ikke nødvendigt i IV, går hurtigt nok med heli i de her ø'er..

Men det med faldskærm kunne de måske godt have taget med, men så må man jo bare lande istedet :D

• Hmmm... ja det kan man jo... Men en anden ting som jeg helt sikkert syntes der mangler, er rhino tanken. Der er da ikke noget sjovere end at køre rundt og voldsmadre alt og alle i sin tank :evil:
    En anden ting som er et stort plus i IV, er selvfølgelig online delen, hold da kæft det kan gå vildt for sig nogen gange :boxing: