Hejsa
Jeg ved ikke om jeg vil kalde dette lag men.. Når jeg går rundt inde i cs er det som om min mus er bagefter (altså den reagere lansomt)
Det hjælper ikke at sætte mouse speed op.. Det er næsten lige som at spille på en bærbar
Hejsa
Jeg ved ikke om jeg vil kalde dette lag men.. Når jeg går rundt inde i cs er det som om min mus er bagefter (altså den reagere lansomt)
Det hjælper ikke at sætte mouse speed op.. Det er næsten lige som at spille på en bærbar
Bump
Bump igen
Opdateret grafikdriver? Tag den fps test der i source og fortæl hvad den siger.
i sorce køre den jo fint..!
Det er i 1,6
Og der er den 60 fps hele tiden
QuoteOprindeligt indlæg af Braindead
Første link fra google
Parameter Issues This works -16bpp -noipx -nojoy -full -dinput -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspeed +voice_dsound 1 & you will need to add them if you are suffering from mouse lag issues, do not use the -console setting in your Steam parameters, it causes issues.
Hvor skal adde det der..?
Konsollen formentlig
Hvis du ikk har fundet ud af det, så sku det meget gerne være undet Games i steam også højre klikke på CS derefter properties og så launch options...
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
Hvis du ikk har fundet ud af det, så sku det meget gerne være undet Games i steam også højre klikke på CS derefter properties og så launch options...
Det er stadig 1.6 vi snakker om, der skal der altså ikke den helt stor hjerne til at fange console
QuoteOprindeligt indlæg af Schultz
Det er stadig 1.6 vi snakker om, der skal der altså ikke den helt stor hjerne til at fange console
næh men det er jo ikke der det skal tilføjes, men derimod i start parametre.......så lidt hjerne skald er åbenbart til.....
Ha' den spiser jeg i mig igen... Det er parametre vi snakker om, ikke hvordan han finder console..
har du sadt fps_max 100 og så deaktiveret Lodret Synkonisering i din driver?