wow privat hack

• hey er der ogle der ved hvor jeg kan downloade hack (speed hack og flyhack) til wow på privat server på forhånd tak

nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

• hvorfor vis det ikke er så er edr ok en der ved det der skriver at jeg skal lukke den heh for jeg kender nemlig selv en side heh men der kan jeg åbenbart ikke downloade fra længere

nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

• glem det det er jo privat server jeg spiller på´så hack er ikke helt lovlig men det værste der kan ske er at de pamanent banner mig så wtf

nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

Oprindeligt indlæg af Pinky
    der skulle vist ikke være nogen problemer i det?

hvorfor ikke...3 parts software er ikke LOVLIGT at bruge til spil osv medmindre spillet er open source og man så har ret til at ændre i kildekode osv.......kan ikke se hvordan man på tweak kan være med til at sprede ulovligheder, når nu loven sådan set er klar nok...det vil svare til at vi må give links til cracks osv til programmer......hvilket bestemt heller ikke er lovligt i dk.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• hvad er helt præcis ideen i at spille på en private server hvis alt foregår som normalt

eller er det bare for diverse tards der ikke selv kan få godt gear eller hva??

Oprindeligt indlæg af Fragman

hvorfor ikke...3 parts software er ikke LOVLIGT at bruge til spil osv medmindre spillet er open source og man så har ret til at ændre i kildekode osv.......kan ikke se hvordan man på tweak kan være med til at sprede ulovligheder, når nu loven sådan set er klar nok...det vil svare til at vi må give links til cracks osv til programmer......hvilket bestemt heller ikke er lovligt i dk.

Nu er der stadigvæk en forskel mellem at være ulovligt og være imod spillets EULA, heldigvis :)

Men jeg ved hvad du mente :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Dude, du skal jo selv skrive commands, som fx .setlvl .setmoney osv osv. (ved ikke om det er rigtige tags)

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Oprindeligt indlæg af boon
    hvad er helt præcis ideen i at spille på en private server hvis alt foregår som normalt

eller er det bare for diverse tards der ikke selv kan få godt gear eller hva??

Ingen monthly fee?

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Det er jo for folk der ikke gider betale, der ikke har tålmodighed til at levele eller at geare op, det er folk der gerne vil være semi-GM osv.. :P

Prøvede det hos en ven i 10 minutter, og så var det ikke sjovere. Tilbage til live servere tak :9xo

Oprindeligt indlæg af Malk

Nu er der stadigvæk en forskel mellem at være ulovligt og være imod spillets EULA, heldigvis :)

Men jeg ved hvad du mente :)

jeg mener ikke fra eulaen..jeg ved godt at selvom blizzard ikke tillader det, er det fuldt ud lovligt i den danske lovgivning at sætte en privat server op......men bruger man software til at gå ind på andres private servere og bruge cheat så er det stadig ikke lovligt.....dem der laver serveren på gerne "cheate" ved at give dem der joiner specielt udstyr osv, men det er ikke lovligt at gå ind og ændre i koden som client...hvis du forstår min forklaring.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.