hey er der ogle der ved hvor jeg kan downloade hack (speed hack og flyhack) til wow på privat server på forhånd tak
wow privat hack
- fuck_mathias
- Lukket
-
-
Er det lovligt at lave en tråd om det her:P?
-
ved ikke
-
Tror ikke du skal regne med det her er lovligt, du må nok hellere lukke tråden.
-
hvorfor vis det ikke er så er edr ok en der ved det der skriver at jeg skal lukke den heh for jeg kender nemlig selv en side heh men der kan jeg åbenbart ikke downloade fra længere
-
Fattede intet af det der
-
glem det det er jo privat server jeg spiller på´så hack er ikke helt lovlig men det værste der kan ske er at de pamanent banner mig så wtf
-
der skulle vist ikke være nogen problemer i det?
-
oka heh kender du en hjemme side jeg kan hente det
-
Nå ok, troede bare ikke man måtte spørge efter hacks, sry så
-
heh
-
-
Oprindeligt indlæg af Pinky
der skulle vist ikke være nogen problemer i det?hvorfor ikke...3 parts software er ikke LOVLIGT at bruge til spil osv medmindre spillet er open source og man så har ret til at ændre i kildekode osv.......kan ikke se hvordan man på tweak kan være med til at sprede ulovligheder, når nu loven sådan set er klar nok...det vil svare til at vi må give links til cracks osv til programmer......hvilket bestemt heller ikke er lovligt i dk.
-
hvad er helt præcis ideen i at spille på en private server hvis alt foregår som normalt
eller er det bare for diverse tards der ikke selv kan få godt gear eller hva??
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
hvorfor ikke...3 parts software er ikke LOVLIGT at bruge til spil osv medmindre spillet er open source og man så har ret til at ændre i kildekode osv.......kan ikke se hvordan man på tweak kan være med til at sprede ulovligheder, når nu loven sådan set er klar nok...det vil svare til at vi må give links til cracks osv til programmer......hvilket bestemt heller ikke er lovligt i dk.
Nu er der stadigvæk en forskel mellem at være ulovligt og være imod spillets EULA, heldigvis
Men jeg ved hvad du mente
-
Dude, du skal jo selv skrive commands, som fx .setlvl .setmoney osv osv. (ved ikke om det er rigtige tags)
-
Oprindeligt indlæg af boon
hvad er helt præcis ideen i at spille på en private server hvis alt foregår som normalteller er det bare for diverse tards der ikke selv kan få godt gear eller hva??
Ingen monthly fee? -
Det er jo for folk der ikke gider betale, der ikke har tålmodighed til at levele eller at geare op, det er folk der gerne vil være semi-GM osv..
Prøvede det hos en ven i 10 minutter, og så var det ikke sjovere. Tilbage til live servere tak
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Nu er der stadigvæk en forskel mellem at være ulovligt og være imod spillets EULA, heldigvis
Men jeg ved hvad du mente
jeg mener ikke fra eulaen..jeg ved godt at selvom blizzard ikke tillader det, er det fuldt ud lovligt i den danske lovgivning at sætte en privat server op......men bruger man software til at gå ind på andres private servere og bruge cheat så er det stadig ikke lovligt.....dem der laver serveren på gerne "cheate" ved at give dem der joiner specielt udstyr osv, men det er ikke lovligt at gå ind og ændre i koden som client...hvis du forstår min forklaring.
-
Med henvisning til punkt 3 og punkt 4a på nedenstående link, tror jeg bare vi lukker her