Formateret pc (Wow)

  • Hej med jeer


    Jeg har formateret min pc her den anden dag...
    Har installeret alt det jeg lige kan komme på men syntes stadig der er noget jeg mangler
    men kan ikke finde ud af hva..
    Jeg spiller dagligt Wow og bruger mange timer på det men inden jeg var nød til og formatere kørte det faktisk bedre end det gør nu
    mener jeg har sat det til samme opløsning og sådan som jeg gjorde inden jeg formaterede


    Jeg har installeret de nyeste drivere til directx og til mit Grafikkort og har set om der er mere jeg kan finde på men kan ikke komme på det håber på nogen kan hjælpe
    Mit system er
    Xp pro
    Asus bundkort P5w deluxe
    4x 512 ram som jeg så har været inde og sætte til 600 hz
    Intel dual core processor
    Geforce 7600 Gt


    og


    Jeg kan huske inden jeg formaterede var der eller er et problem med Asus og deres 4x ram blokke men har ikke kunne finde det rette emne om det men mente det var omkring 600hz de sagde jeg skulle sætte den op til så ville det køre og har opdateret min bios...


    og


    Hvis jeg har 4x 512 ddr ram hvor mange hz kan jeg sætte dem til??


    Håber på der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...
    Go sommmer til alle herfra


    Mvh


    Martin Nielsen

  • hvor mange stænger har intet med antal mhz at gøre, lad dem bare stå til det de står til.....


    du har sikekrt ikke fået installeret dine bundkort drivere....dvs specielt chipset drivere, men også audo osv...den slags skal gøres inden gfx driverne helst....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • besøg asus hjemmeside, og under download eller products funktionen finder du dit bundkort og downloader driverne til det....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • bare installer de drivere der er ...self ikke bios updates, siden du lige har gjort det i forvejen.....hvis ydelsen stiger markant nu, så er der næppe nogen problemer med dit gfx, og så behøver du ikek gøre emre, men hjælper det ikke (husk genstart) så gen-installer gfx drivere bagefter.


    husk også alle de forskellige windows xp updates...ikke kun dx.


    du har måske lavet nogle windows tweaks før som du skal have lavet igen for at sætte hastigheden op på systemet...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • gfx er kort for grafikkort....og hjælper det at installere dine chipset drivere, så behøver du det jo ikke...


    der er mange forskellige måder at få mere ydelse ud af sin windows installation..ofte drejer det sig om at ofre andre ting..fx kan man sætte den til classic theme, gå ind på hvert hdd partition og slå indekserings service fra, slukke sin windows firewall og finde en gratis på nettet der er bedre..fx nod32, kaspersky osv, sætte sin pagefile til en dfast størrelse, med 2 gb fysisk ram bør 512mb være rigeligt fx....og ofte kan man slå den helt fra.......og så er der mere avancerede ting der skal ændres via registrerings databasen..den slags er dog næppe noget du vil rode med, da en forkert ændring, kan ødelægge en installation ret meget :)


    vil du vide hvordan du slår de ting fra, så start med at søge på google, hvis du er i tvivl, sådan lærte jeg det også i sin tid, og man lærer en masse, som man senere kan bruge i andre sammenhænge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg får en fejl i mit wow


    This application has encountered a critical error:


    ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
    Program: C:\Programmer\World of Warcraft\WoW.exe
    Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:006096AD


    The instruction at "0x006096AD" referenced memory at "0xC6140000".
    The memory could not be "read".



    WoWBuild: 8278
    Realm: Runetotem [80.239.233.54:3724]
    Local Zone: Redridge Mountains
    Local Player: Nuubi,
    Add Ons: AtlasLoot AutoProfitX Ace2 Ace3 LibBabble-Boss-3.0 LibBabble-Class-3.0 LibBabble-Faction-3.0 LibBabble-Inventory-3.0 LibBabble-Zone-3.0 DewdropLib FuBarPlugin-2.0 GratuityLib LibGratuity-3.0 LibRock-1.0 LibRockComm-1.0 LibRockConfig-1.0 LibRockConsole-1.0 LibRockEvent-1.0 LibRockTimer-1.0 LibSharedMedia-3.0 TabletLib Threat-2.0 Waterfall-1.0 WindowLib LibGUIDRegistry-0.1 MapNotes MetaMap MetaMapBWP MetaMapFWM OmniCC oRA2 Postal TBag


    den er jeg ved og være pænt træt af
    er der nogen måder og afhjælpe sådan en?



    Martin