Indlæg af Dotdk

    Hej
    Er lidt en noob på dette område så undskyld hvis i tænker hvorfor gør han dette?
    Men har fundet ud af når jeg spiller Diablo 3 bliver mit Nvida Gtx 260 i mellem 75 og 88 grader varmt så har forsøgt og søge div sider omkring emnet og siger mange at det er støv og ikke nok køling støv er det ikke da jeg lige har rengjort cpu køler og min stømforsygning plus har haft mit grafikkort skilt af og nyt kølepasta i håb om og nedbringe temp meeen uden den ønskede resultat. Nu bruger jeg afterburner og har sat den til og styre min cpu fan og den køre egentlig ok imens jeg køre net og sådan men når jeg så starter spillet op går den straks op i omdrejninger og bliver meget varm har forsøgt med et stress test program og teste men da den sagde min gpu var 92 grader ville jeg ikke længere da jeg var bange for at riste mit grej af. Har så fundet 2 kabinet kølere som jeg har forsøgt og sætte i mit Standard Asus kabinet en der sidder foran mit grafikkort og et bagved den foran puster luft ind og den bagpå tager luften ud samt så har jeg lukket siden af mit kabitnet igen. Men syntes stadig dette ikke virker som jeg gerne vil
    Skal siges mit setup består af
    2 skærme der er sat til 1 grafikkort
    ellers er det ikke noget specielt
    Billede af mit spec:
    http://i46.tinypic.com/fmiab.png


    Håber på nogen eller en kan hjælpe mig da jeg faktisk er lidt på bar bund i dette område.
    Martin

    Hej
    Vil høre hvad jeres erfaringer med windows theme værktøjer er?
    Har selv kigget lidt på youtube og adnre sider. og fundet
    Rainmeter og hyperdesk. er der ellers nogen gode sider
    Vil gerne have et færdigt men det skal helst passe til en baggrund jeg har i rød med hvid skrift.
    Håber nogen kan hjælpe.


    Dotdk

    Hej med jer.
    Har et problem med en Zepto maskine den er gået fuldstændig død. Når jeg sætter strøm til og trykker på "start" er der overhovedet ingen reaktion fra maskinen har testet strømforsygningen og den er der ikke noget i vejen med. Hvad kan der være galt og er det noget man på en eller anden måde selv kan løse?


    Martin

    Hej


    vil høre om nogen har en Beta key til starcraft 2 eller kan Invitere en person til og spille med en?
    Da jeg er på kontanthjælp og har en meget stram økonomi kan jeg ikke tage 100-300kr ud af mit budget for at købe en betakey af andre
    Men kan tilbyde og tæve dig nogen gange i spillet :-D
    Håber nogen kan hjælpe mig?


    Min mail er Detdener@hotmail.com


    Martin

    Hej
    Vil bare høre når jeg Overclocker min cpu skal jeg så sætte den fast på 1.3 V så den ikke bare selv køre på auto som den gør nu?


    MArtin

    Okay mange tak for jeres svar herinde men har så lige et spøgsmål igen... Mange af mine ting Ram CPu og det køre påå auto i volt hvad skal jeg sætte dette på da de står på auto kan jeg ikke bare stætte tingende et 2 takker op for ved ikke hvad de står på normalt da de står pt på auto...
    Skal jeg prøve og stress teste min maskine inden jeg begynder og lege med dette?
    Vcore har jeg læst mig frem til er min cpu´s volt og voltage...
    Må ind og se hvor meget den kan have og på intel´s hjemmeside kan jeg se min Cpu kan klare dette VID Voltage Range 0.85v-1.5v


    Martin

    Hva temparature må ens pc ikke overstige?
    Nu tænker jeg
    Cpuérne
    Ram
    Gfx


    altså det hele
    og hva programmer er gode og bruge til dette?
    Har Cpu Z på min maskine men er der andre?


    Martin

    Hej
    Vil høre om der er nogen af jer der ligger idne med denne bog enden fysisk eller pdf fil? som jeg kan låne vil rigtig gerne læse den da jeg er ved og prøve og lære lidt om it sikkerhed så vil også gerne have læst den sidste af hans bøger
    Forfatteren er en mand ved navn Chill
    Hvis nogen ligger inde med selve bogen eller nogen af hans foredrag må i meget gerne sige til....


    Mvh


    Martin

    Hej


    Jeg overvejer lidt og prøve linux men kan ikke finde ud af hva distro jeg skal vælge?? Nogen der kan hjælpe mig der og om det skal være Gnom, eller KDE??
    Håber nogen der kan hjælpe mig??


    Martin

    Hej
    Jeg har lyst til og lære/ læse mere ang programmering kan ikke meget så vil høre hvor ville i mene man skal tage fat hende og hvor skal jeg starte??
    Har set andre forslå C++ men hvad ville i foreslå?

    Martin