Ville bare gerne lige udmelde, hvis der er nogen der ligger inde med Spectral Tiger Loot kortet, eller kender nogen der gør, og som sælger det: Så er jeg meget interreseret i at købe det!
Ellers hav en god dag
Ville bare gerne lige udmelde, hvis der er nogen der ligger inde med Spectral Tiger Loot kortet, eller kender nogen der gør, og som sælger det: Så er jeg meget interreseret i at købe det!
Ellers hav en god dag
hvorfor ikke i kroner?
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
hvorfor ikke i kroner?
Fordi det nok ikke er ham der sælger det.
de er heller ikke til salg på den side han linker
Men kunne aldrig tænke mig at købe den over Ebay, og et beløb over 1000kr er sindssygt
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
de er heller ikke til salg på den side han linker
Men kunne aldrig tænke mig at købe den over Ebay, og et beløb over 1000kr er sindssygt
Tror sgu næppe du finder det kort til under 1000,- kr.
QuoteOprindeligt indlæg af Maleficus
Tror sgu næppe du finder det kort til under 1000,- kr.
har jeg gjort, men var ikke hurtig nok
Hmm undskyld jeg spørg men hvad gør det kort enlig ?
hehe me noob
QuoteOprindeligt indlæg af Dash
hehe me noob
At du kan få den Spectral Tiger som mount i Wow..
hehe me noob
[Blocked Image: http://wow.hav0c.com/shop/images/swift_spectral_tiger.jpg]
Et af mine tidligere guildmembers havde det kort, han havde fået det i gave.. HELDIGE SKID! og han satte det til salg i guilden.. Dagen før han skulle sælge det skred han så fra guilden uden at sige en lyd.. Ved ikke hvad der skete med kortet, men ville sq gerne ha haft det!! Bare for looket!
fatter ikk nogen vil betale så meget for det mount
men må sige, det ser fandme nice ud !
Hvis jeg havde det mount, så var min wow-verden perfekt
Siden Blizzard ødelagde mine exploit muligheder (You´re talking to the Prince of Exploits) så har jeg rettet min "wow-fritids-interesse" over på mounts og pets
så mangler vi bare at de laver en spectral netherwing dragon......gerne som drop fra BT!
hvordan får man enlig fat i det kort der ?
nogen der har et link ?
køb dem i bog og ide, din nærmeste rollespils forhandler etc
er det da lige meget hvorfor nogen kort du køber der eller skal de hedde noget bestemt ?
er det da lige meget hvorfor nogen kort du køber der eller skal de hedde noget bestemt ?
Der er nok 1 ud af 10.000 procent chance for at du køber en pakke hvor kortet er i..
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Der er nok 1 ud af 10.000 procent chance for at du køber en pakke hvor kortet er i..
Rarity: 1/484 booster packs
Distribution: Fires of Outland booster boxes contain 24 boosters and cost approx $140 USD (inc. shipping), therefore the average cost of obtaining this particular loot is $2,823.00
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Rarity: 1/484 booster packs
Distribution: Fires of Outland booster boxes contain 24 boosters and cost approx $140 USD (inc. shipping), therefore the average cost of obtaining this particular loot is $2,823.00
Jaja, tæt på