Jeg vil have vandkøling igen. Men jeg savner lidt inspiration.
Så vis mig hvad i har..

Vandkøling show of!!
-
-
Samlet kit eller?
High-end, eller bare noget billigt okay køler blokke?
Hvor meget vil du have kølet?
-
-
Jeg vil bare se billeder af jeres set-up. Tror jeg har styr på hvad der skal købes..
-
XSPC kit fra coolerkit.dk
-
Skal det være i et kabinet?
For ellers smider jeg lige et par billeder fredag når mit sys køre igen.
-
maverick - brian - det er da halvdyrt for dig hele tiden at få vand og så sælge igen og igen:)
Jeg har også været der 2-3 gange men nu er det sku slut
-
Ikke særlig mobilt, det skulle bare være stille og effektivt, på den anden side optager det minimalt plads i kabinettet. Men dog kan vand og kabi separeres ret hurtigt uden at vandet skal skilles ad.
Hele systemet har kostet 2000kr, radiatoren var gratis (fra en ny skadet bil) og køler ret godt, så kan klart anbefales hvis man har plads under/bag ved bordet.Lidt kabelrod og ikke den fede farve på stripsne, men de havde ikke andre på lager og passer vel meget godt til gigabytes techno farvevalg på mobo
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062008/IMG_1096_big_thumb.JPG]
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062008/IMG_1087_big_thumb.JPG]
Pumpe og radi monteret på et mini bord, kontakt til 7 og 12volt.
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062008/IMG_0395_big_thumb.JPG]
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062008/IMG_0397_big_thumb.JPG]
-
Oprindeligt indlæg af hot_fifty
maverick - brian - det er da halvdyrt for dig hele tiden at få vand og så sælge igen og igen:)Jeg har også været der 2-3 gange men nu er det sku slut
Du siger sgu da noget. Kunne være jeg lige skulle tænke over det én gang mere. Problemet er, at mit store PC-A70B nærmest skriger efter vand.
Kunne være jeg skulle købe et færdigt kit der bare kan moteres uden at jeg skal skære i skuret. -
well det nemmeste hvis du kun tænker på cpu er klart et billigt kit fra northQ - sibberian tiger . det støjer ikke, men køler overraskende godt, og kræver ingen forberedelse , bare monter og kør....
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
well det nemmeste hvis du kun tænker på cpu er klart et billigt kit fra northQ - sibberian tiger . det støjer ikke, men køler overraskende godt, og kræver ingen forberedelse , bare monter og kør....
OK, hvor godt er det i forhold til Thermalright 120 Ultra Extreme med to (meget) gode 120mm fans? -
-
Oprindeligt indlæg af imtheman
Her er et Link til en review af den der NorthQ Tiger... Har selv gået og overvejet den.. Men efter hvad jeg kan læse i den test er den kun en smugle bedre end de "Bedste" luftkølere..
Ham skam læst diverse reviews at sættet, men syntes det kunne være interessant at høre en mening fra en der faktisk har købt det (for sine egne penge), og bruger det til dagligt. -
Jamen så få Fragman til at diske op med hans mening og de temperature han får... Han bruger den lige nu hvis jeg har ret
-
Oprindeligt indlæg af imtheman
Jamen så få Fragman til at diske op med hans mening og de temperature han får... Han bruger den lige nu hvis jeg har ret
Læs længere oppe. Har faktisk spurgt ham.. -
Oprindeligt indlæg af Maverick
OK, hvor godt er det i forhold til Thermalright 120 Ultra Extreme med to (meget) gode 120mm fans?mindst lige så godt for at være helt ærlig...og der er jo mulighed for at smide 2 120mm på den ehr også i et normalt kabinet....det kan jeg desværre ikke få plads til i min lille kuffert.
min cpu er en af dem der kræver ret megen volt, og den bliver omkring de 65 som max i orthos ved de 4.11 ghz jeg kører til daglig og bundkort giver omkring 1.475v i bios...men undervolter lidt, så er nok nærmere 1.45.....mener det var omkring 38 ved default hastighed og volt.....og det er kun med 1 blæser på.
-
Du kunne jo evt. købe Siberian Tiger II som er med dual radiator
Smider pics af mit op i morgen!
-
Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Du kunne jo evt. købe Siberian Tiger II som er med dual radiatorSmider pics af mit op i morgen!
den har jeg sq slet ikke plads til
-
Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Du kunne jo evt. købe Siberian Tiger II som er med dual radiatorSmider pics af mit op i morgen!
Glæder jeg mig til at se. Kan kun finde den hos SHG, hvor jeg ikke lige vil handle før de har fået orden på tingene. -
Okay, kan jeg godt forstå!
Du kunne evt. købe den i Tyskland?