Omega kopie ure. købes hvor?

• Hey...

Ville høre om der er nogle der evt ved hvor man kunne købe sådan nogle på nettet??

Det drejer sig omkring disse 2 ure:

Omega De Ville Tourbillon Skeleton ( ca. 1.510.000kr )
    Omega De Ville econds Platinum Ice ( ca. 570.000kr )

Jeg er også på udkig efter et Fistina Le Tour De France ur, fra sidste år, men kan ikke rigtig finde det nogle steder.. det er helt sort... og med metal armbånd, dette skal dog være org. ikke noget fake over det

• Nu skal du jo lige huske på at kopiure er ulovlige så det er nok ikke det rigtige forum du er på!!!

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Oprindeligt indlæg af dna
    Nu skal du jo lige huske på at kopiure er ulovlige så det er nok ikke det rigtige forum du er på!!!

Anders

Og dog. Der er intet i den danske lovgivning der forbyder køb af kopivarer.

Men IMO er det moralske aspekt mindst ligeså vigtigt i den her sammenhæng og derfor har dna en pointe. Angelus, du bedes derfor overveje, om Tweak.dk virkelig er det rigtige sted til din forespørgsel.

• Hmmm...jeg var ellers ret sikker på at kopivarer er ulovligt! Der kan man bare se.

Så må vi vel hellere vende tilbage til topic. Held og lykke med det.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Rettet en gang, sidst af dna ().

• da der ikke rigtig er nogle der kan finde ud af at skrive noget ordenligt, som er høre til Topic... bliver jeg nød til at gå en til admin...

hvis i vil jamre jer over fake eller aj.. så PM mig, eller den bruger du vil jamre dig til

• Så er der ryddet lidt op i tråden. Der skal ikke ligges andet i det, end at jeg har valgt at efterkomme Angelus ønske, mest for at undgå det udvikler sig yderligere.

Folk vil altid være for eller imod kopier, men den danske lovgivning er rimelig klar på det her område, og den vælger vi så at støtte os til i den her forbindelse.

Har I derfor ikke noget relevant at tilføje, så overse bare tråden ;)

• Prøv at så på google med replica på de ure, har ikke selv fundet de ure men her er nogle sider som sælger replica ure.
    http://www.hotreplica.com/index.php
    http://www.moscowstore.com/index.php?cPath=37

du skal også huske på at du får hvad du betaler for, så hvis du køber et rigtigt billigt replica/fake ur, så kan det jo også være at det kun holder til en tur i vand inden det går i stykker.

Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Prøv at så på google med replica på de ure, har ikke selv fundet de ure men her er nogle sider som sælger replica ure.
    http://www.hotreplica.com/index.php
    http://www.moscowstore.com/index.php?cPath=37

du skal også huske på at du får hvad du betaler for, så hvis du køber et rigtigt billigt replica/fake ur, så kan det jo også være at det kun holder til en tur i vand inden det går i stykker.

takker.. har kigget lidt...

Men kan ikke finde de 2 slags ure jeg søger, nogle steder...

der er kun 3 slags Skeleton ure de har lavet replica på de sider jeg kan finde, og der er ignen ad den Platinum jeg søger..

Men takker

MHT testinaen, så jeg jeg bestilt en over Ebay, en org.. såå :)

Oprindeligt indlæg af Burger

Og dog. Der er intet i den danske lovgivning der forbyder køb af kopivarer.

Nu er jeg langt fra juridisk ekspert. Men sådan som jeg læser det citat du bringer er det ikke lovligt at købe kopivarer pr. postordre.
    Så medmindre jeg tolker det forkert er det næppe lovligt at købe kopivarer - medmindre han køber dem i en fysisk butik og ikke via postordre.

Men derudover så syntes jeg det er direkte åndssvagt at købe en kopi af et ur som koster 1,5 mio. for den ægte vare.... Ligegyldigt hvor god den kopi end måtte være så er der jo ingen der vil tro den er ægte alligevel :))

• Tjaaa...

.. hvis man nu kan lide designet på et bestemt ur, men ikke ønsker at leve på vand og brød i 5 år for at opspare 1.5 millioner kroner til uret, kan jeg ikke se problemet i at købe kopivaren?

Så længe man ikke bruger uret til at blære sig med og forgive at man har givet 1.5 millioner for det, så syntes jeg da egentlig, det er fair nok..

.. noget helt andet er så, om dem, der bruger 1.5 millioner på er ur, er til grin :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Kopivarer sucks... period.

Har man ikke råd, så må man finde et alternativ man har råd til.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Tjaaa...

.. hvis man nu kan lide designet på et bestemt ur, men ikke ønsker at leve på vand og brød i 5 år for at opspare 1.5 millioner kroner til uret, kan jeg ikke se problemet i at købe kopivaren?

Jeg kan ikke se hvorvidt prisen er relevant. Man er en fedterøv uanset om man gør det med varer der koster 10 kroner eller 10 millioner.

Har man ikke råd, så kan man ikke få det. Basta.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Kopi varer er det ikke lidt ligesom at stoppe en sok i bukserne?

Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Er det ikke kun tabere der går med kopi-ure?

Jeg tror sku jeg køber en fiat 500 og bygger den om til en testerossa, det er satme også fedt.

De der dumme svar kan I godt droppe, for det hører virkelig ikke hjemme i tråden.

Han stiller et fair spørgsmål om kopivarer, og hvis I har et problem med folk der har interesse for den slags, synes jeg bare I skal lade helt vær med at skrive i tråden.

Edit: Det samme gælder jer andre. Hold jer til topic.

2. edit: Hvis folk ikke forstår mit budskab, så må det jo bare resultere i en advarsel.

• Synes da at designet på de ure er enormt fede, så hvis jeg nu kunne få en funktionel kopi, lovligt, til en rimelig penge så ville jeg da godt købe det :crazyeyes:

Og hvis folk vil købe kopivarer fordi designet er fedt, så fred med det :9xo
    Kan ikke se det store problem, medmindre man blærer sig med at de er ægte som de jo ikke er.

Jeg ville da gerne købe en bil til 200.000 ,- som minder meget om en Ferrari design mæssigt, da jeg synes Ferrari er det absolut fedeste bilmærke i verden. Og den dag jeg så havde råd til en Ferrari ville jeg så købe den.

Forstår ikke hvorfor nogle blev så harm over kopiure af nogle ægte til halvanden million, come on :P