Årets festivaller

  • Jeg tænker lidt på, om jeg ikke skal til Beach Party i Skive, men det kommer an på mine eksaminer. Ellers må man jo nøjes med en dag eller noget derude ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Helt klart Roskilde! For mit vedkommende er programmet helt fantastisk i år, og alle navnene er jo ikke offentliggjort indtil videre.


    Amplifier
    Arctic Monkeys
    Bob Dylan
    Deftones
    Franz Ferdinand
    Guns n' Roses
    Morrissey
    Placebo
    The Streets
    Tool
    Roger Waters


    Sindssyge navne indtil videre! Og der er many more to come! :D


    Ellers har jeg overvejet jelling festival en smule.

  • Plejer at tage til Sundsøre Festival, lille, hyggelig og lokal - men springer nok over i år. Og så får man jordens bedste ØL - Hancock, uhm Black som fadøl, mums. :drink:


    Overvejer lidt Nibe i stedet for, flytter måske fra gode gamle Aalborg, så lidt afskeds festival kunne være cool. :D

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    Plejer at tage til Sundsøre Festival, lille, hyggelig og lokal - men springer nok over i år. Og så får man jordens bedste ØL - Hancock, uhm Black som fadøl, mums. :drink:


    Overvejer lidt Nibe i stedet for, flytter måske fra gode gamle Aalborg, så lidt afskeds festival kunne være cool. :D


    Jeps, god øl :cheers:
    Jeg nøjes med Owen luft

  • Men der findes ikke noget bedre en Old Cambrinus :drink: Det skulle da være to på The Warf i Aalborg (farligt nær basis - så er I advaret ;) ) eller i gode venners selskab. :D

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet 3 gange, sidst af jesdals ().

  • Jelling, regner jeg med. Og så snakker vennerne om at tage til Hangarfestival. Forfærdelig musikstil i grunden og slet ikke mig, men kan man drikke sig fuld er jeg nok med, da det er pisse billigt.
    Ellers vil jeg temmmelig gerne til Roskilde, men jeg aner ikke hvem jeg skulle tage med - og man tager bare ikke afsted alene ;)