Indlæg af birthe_max

    Genialt spil, men sgu efterh?nden l?nge siden jeg har spillet det... Spillede det rigtig meget i den f?rste m?ned efter det kom, og l? mellem nummer 11-20 p? den danske rangliste hele tiden, men er nok blevet lidt rusten efterh?nden, for det er ikke blevet til meget spil siden... Er da ogs? dumpet ned p? omkring 600. pladsen :(


    s???, count me in!

    håber der er en der hurtigt kan hjælpe mig...
    sidder og laver engelsk opgave, og der står i oplægget at:
    "Opgavens omfang bør være på ca. 5 computerskrevne sider ( = ca. 10.000 typeenheder) ud over den obligatoriske litteraturfortegnelse og eventuelle bilag."


    Mit spørgsmål er så om mellemrum tæller for en typeenhed, for forskellen er ret stor hvis den ikke tælles med

    Ja så er det snart ved at være tiden til at beslutte sig for hvilken festival man i år vil hærge


    Selv har jeg allerede besluttet mig for Bork Havn Musikfestival, for jeg bor nærmest bare et stenkast væk, men er også lidt besat af tanken om Roskilde festivallen :hb:



    Kunne godt tænkt mig at høre hvilke festivaller i havde i tankerne

    Jeg har et problem. jeg sidder her og vil gerne ind på en andens computer, men da jeg prøver kommer følgende meddelelse:
    [Blocked Image: http://www.geocities.com/birthe_max/netvaerk.bmp]


    er der noget man kan gøre for at kunne komme igennem. vi ved ikke lige hvordan man afhjælper problemet.


    det er ikke noget med firewall eller lignende der synes at være problemet.


    er der eventuelt et program der vil får det til at fungere?

    Jeg synes måske at det er lidt utroligt at der ikke er nogen der har nævnt Transformers endnu... altså den gamle version


    Er jeg virkelig den eneste der synes det er en fed serie?


    men ud over det, hælder jeg mest til south park og turtles...

    Jeg synes det de har gjort er ret fantastisk, og der er så mange spillere der har vist sig fra deres bedste side.
    Er specielt imponeret over Jesper Jensen...

    Alice Cooper - Bed of nails
    The Who - Baba O'Reiley
    Joe Cocker - Summer in the city
    The Temptations - My girl
    Lynyrd Skynyrd - Freebird
    Pink Floyd - Time
    The Clash - Should I stay or should I go
    Tears for fears - Shout
    The doors - Light my fire
    Mano Chau - Bongo Bong
    Bob Seger - Night moves

    WinAvi er et glimrende program.


    Selv bruger jeg dog VSO DivXtoDVD, som jeg synes er mere enkelt og ligetil.
    Meget nemt at lægge seperate lyd spor og seperate undertekster på.

    Du har ret i at det er mange penge at bruge på at forny sin licens, når der i forvejen findes mange gratis, gode firewalls og antivirus programmer.


    Jeg kan anbefale Sygate Personal Firewall som jeg ikke har haft nogen problemer med.

    Der er jo altid en gammel klassiker som Revolt. Temmeligt gammelt, men fuck det er stadig nice at jorde rundt i små fjernstyrede racerbiler.


    Og ja, FlatOut owner max :)