Bedste South Park afsnit ?

  • Hej Tweak :)
    Hvad er dit/dine yndlings South Park afsnit ?


    Mine er:
    Scott Tenorman Must Die
    Make love, not Warcraft
    Cartmanland
    Cartman sucks (Pray the gay away :clap:)
    AWSOME-O


    MVH gamlejesper :D

  • De afsnit hvor de "kopierer" noget fra den virkelige verden generelt :) men hvis jeg skal nævne nogle bestemte, så må det helt klart være Make love, Not Warcraft og det afsnit hvor de plagierer 24 timer, med Cartman som Kiefer Sutherland :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    De afsnit hvor de "kopierer" noget fra den virkelige verden generelt :) men hvis jeg skal nævne nogle bestemte, så må det helt klart være Make love, Not Warcraft og det afsnit hvor de plagierer 24 timer, med Cartman som Kiefer Sutherland :))


    Enig :9xo



    Desuden er tråden flyttet til film og musik hvor den høre til :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har beklageligvis ikke set så mange, men så en hvor de proppede mad op bag i, med tanken om at det så skulle komme ud af munden fordøjet, hvilket det NATURLIGVIS gjorde, hvilket morede mig grænseløst.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Warcraft afsnittet og Anime afsnittet. De to er personlige favoritter. :ohmy:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Min farvorit må også klart siges at være det anime afsnit hvor de er ninjaer . Hold kæft det er bare klasse ! :D


    "... and now i will use my evil power to.. TURN KYLE INTO A CHICKEN ! BAAH! .. " :))

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • hel klart warcraft afsnittet. men mr hanky afsnittet fra første sæson synes jeg også godt om. anyway til folk der ikk har set dem eller vil se mere.


    http://www.southparkstudios.dk der kan man se dem alle, og man bliver linket til den fra comedy centrals egen hp så går ud fra det er lovligt nok....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hel klart warcraft afsnittet. men mr hanky afsnittet fra første sæson synes jeg også godt om. anyway til folk der ikk har set dem eller vil se mere.


    http://www.southparkstudios.dk der kan man se dem alle, og man bliver linket til den fra comedy centrals egen hp så går ud fra det er lovligt nok....


    Fuldt ud lovligt ;)

  • Make love, not Warcraft :9xo

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm