Indlæg af Hitmanden


    Jeg er ikke typen der tager stoffer. Har aldrig nogensinde så meget som røget fed, selvom jeg har mange venner der gør det jævnligt. Det er en principsag.
    Hvis chancen byde sig, så tager jeg den på fredag, hvor jeg skal i byen! :$
    Uha da! Lyder voldsomt med de trusler! :rolleyes: Håber ikke at det er alt for vildsomt.

    Går ikke i gym mere ;) Blev student i sommers.
    Men ja, det kan godt ske at jeg bare skal lade hende løbe og så se om hun ikke kommer på andre tanker på et tidspukt... Så kan jeg jo også selv give los!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    og herefter jeg har læst hele indlægget, så glem hende dog eller sæt et ultimatum. Hun skal komme til dig næste gang hun er på hjem weekend fra højskole, ellers kan hun rende og hoppe ;)


    Jamen hvad skal jeg sige? Hvis hun ikke er klar til at komme tilbage til mig, så er der jo ikke meget ved at sige: "Du SKAL komme hjem til mig, ellers snakker jeg aldrig til dig igen!"
    Er det så ikke bedre hvis jeg gør det jeg gør nu? ..at playe den cool! Har sagt at jeg ikk gider snakke med hende så længe hun ikke vil se mig som en kæreste!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultztheman


    Nemlig


    Jeg vil be hende om at skride, fordi hvis hun har været dig utro engang, så er der en sandsynlighed for at hun vil gøre det igen.


    Jaaaah :boxed: ved ikke helt hvad jeg skal gøre faktisk :s Hun ringede igår og sagde at hun stdig tænkte over det... Men hvis vi finder sammen igen, så kommer jeg med sikkerhed ikke til at ligge det samme i det som førhen... Det er helt sikkert i hvert fald.. Men det kommer jeg jo naturligvis til at gøre med tiden!
    Men er stadig i tvivl om hvad jeg skal gøre? For savner hende sku! ...og så igen? :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    hørte lige den der Malene sang i dag med søs bjerre i radioen og kom sådan til at tænke på dig, det er jo selvfølgelig også en måde man kan gøre gøre tingene på :)


    Jeg har også hørt den idag...3 gange! :p Og jeg tænker også på mig...og situationen, når jeg hører den!


    Der er faktisk nyt i sagen:
    Jeg havde jo sagt til hende at jeg ikke ville snakke med hende mere og så gik der 4 dage...så skrev hun til mig på facebook.. Noget med at hun er forvirret og ked af det.. Og noget med at hun måske vil give det en chance til... For hun synes jo at vi havde det godt sammen! Men hun skulle lige tænke lidt mere...


    :pokey: Sker der for ubeslutsomheden!?


    Hehe, jeg har allerede brugt det konstruktivt! Blev student i sommers og tog ret meget på under festlighederne.. Kom op på 91.5 kg og jeg er altså kun 183 cm høj :P Men jeg har nu tabt mig 8.5 kg på lige under én måned! ;) Har løbet, styrketrænet på mit kammer og spist sundt! Er rigtig lækkert! Ser sku helt godt ud igen :D

    Ja tak alle sammen! :) Det følels også rigtig godt! Det er som om at jeg selv er kommet lidt ovenpå igen! Før var det jo hende der ligesom bestemte slagets gang, men nu har jeg jo selv sagt fra og det er sku dejligt nok! Ville stadig give alt for at hun kom tilbage, men på den anden side, så føleles det også are som om at det er hende der er under press nu... Det er jo ikke hendes valg at vi ikke skal være venner! Så måske hun bliver lidt ked af det? Muligvis! Og hvis hun gør/er, så er det bare godt!

    Så blev tingene afleveret.. Vendte kassen på hovedet i hendes seng... Fik en god lang snak med hendes forældre... Hendes mor begyndte sågar at græde... Sødt. Hun var bare så ked af det, også fordi hun ikke kan kende hendes egen datter mere..
    Men begge hendes forældre var overbevist om at hun nok skulle komme på andre tanker igen..
    ..og jeg fik lige den sidste med svigerfar. :cheers:


    Jeg brænder intet...
    Hun har været en røv på nogle punkter, men også ærlig... Hun er jo stadig den person i verden jeg vil gøre mest for - elsker hende stadig ubegrænset! Meeeeeeee det må te' og se og stop, det er for....fucked up!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Behold hendes ting? :P Så må du se om hun kommer efter dem.


    Tror du ikke at det virker bedst hvis jeg sender hendes ting tilbage?

    Hun rejste på højskole igår, så i aften tager jeg alle hendes ting under armen og kører over til hendes forældre med det... Og så siger jeg pænt farvel og tak til dem... Det er sku også hårdt - for jeg er kommet til at holde af hendes familie og venner... It sucks!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Op med humøret. Prøv at skub hende om i baghovedet og kontakt hende ikke. Så se om hun ikke ringer til dig når det skoleværk er overstået. Det er ikke sikkert hun glemmer dig helt. 3 år er alligevel en del. :9xo


    Det du skriver dér er en tanke jeg har haft.... Håber det, men regner ikke med det - for så bliver jeg bare mere ked af det hvis det ikke lykkedes! Har bare lyst til at komme over hende og så komme ud og være sammen med nogle nye piger... ...og måske hende, bare uden følelser.. :P It's all about the pussy ;)


    Jeg tager ikke stoffer....men kunne ske man skulle "brude" nogle vaner som nogle foreslår... :$


    Du har nok ret mht. det med at lukke folk ind.. Jeg tager i hvert fald mine forbehold fremover..! 8o

    Hey allesammen.


    Min kæreste kom hjem fra Mallorca for 1 måned siden. Hun havde været på fere med sin kusine og hun fortalte at hun havde kysset med en anden dernede. En svensker. Så hun ville holde en pause fra "os". Der gik 3 uger og så kunne jeg ikke holde det ud længere. Hun er lige rejst på højskole idag. Der skal hun være i 4 måneder. Jeg sagde til hende at jeg ikke ville snakke med hende mere fordi jeg stadig er dybt forelsket i hende og det er hun ikke..i mig. Det er for hårdt for mig! Hun vil are være venner - hvad end det så skal betyde.
    Vi har været kærester i 3 år. Jeg er selv 20 og hun er 19 år. Vi havde aftalt at flytte sammen til næste år.
    Nu skal jeg bare komme over hende - men hvordan fanden gør man det? Nogle der har været i samme situation eller bare nogle der har nogle gode råd? Tænker på hende 24/7. Er så belastende! Vil bare gerne videre!


    Mvh

    Ja, Eveans er det oplagte bud, men Valverde sidder der jo også! ;) Man kan jo håbe på at det bliver året for Sastra! Det er på tide at Team Riis vinder Touren! Andy og Frank Schlek bliver også spændende! Hvem køre stærkest når de rammer bjergene, hvem skal der køres for af de tre? Kan næsten ikke vente! Bliver for fedt! :clap:


    Og skal vi ikke regne med at CSC Saxo Bank sidder i den gule trøje når dagen er omme? :hb: Kom så Fabi!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Puha, ja jeg har haft en eller 2 dage imellem de forskellige fester :) De værste tømmermænd fra igår er ved at være ovre nu, og så går det løs igen imorgen og mandag (studenterkørsel mandag)


    Studenterkørselen er det FEDESTE i verden! FUCK vi havde det sjovt! Ubeskriveligt! :hb:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Lemon


    Skeleton key er fucker fed. Har aldrig haft så dårlig en fornemmelse i maven efter en film. Syntes slutningen gjorde det hele. Fed fed film.


    Ellers er Darkness også rigtig fed.


    Lige netop! HaHa - den har nemlig den syge effekt! :razz: