Indlæg af qqmiqq

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Noobie


    Hvad mener du med "ved hjælp af en login script?"


    når du logger på en klient, bliver der kørt et logon script. Den kan man bruge til at tilføje netværksforbindelser og netværksprintere.


    Hvordan fjerner man netværksprinter?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    jeg ved det ikke, men det er pisse træls du ikke placerer tråden inde i spil og software, det hører ikke til her.


    rolig nu... verden bryder ikke sammen af det

    Mit skolegang og noget nattearbejde overlappede en uge...


    Søndag kl. 20.00 tog jeg på arbejde (2 timers transport) arbejdstid fra 22.00 - 06.00


    Mandag kl. 06.00 tog jeg til skole (2 timers transport)
    Undervisning fra 08.00 - 16.00


    Mandag kl. 16.00 tog jeg hjem (2 timers transport)
    Hjemme kl. 18.00. Så havde jeg 2 timer til at går i bad i, spise og sove i. Så søvn blev der ikke så meget af. kl. 20.00 afsted til arbejdet igen.


    Sådan har jeg kørt i en uge. Da jeg kom hjem fredag gik jeg i seng kl. 19.00 jeg vågnede først lørdag 23.00
    Har sovet i over et døgn.


    Hele fredagen så jeg ting og hørte lyde som ikke var der. Farlige sager.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det ka' da godt være du synes sådan. Men det jeg har set og hørt i de udsendelser, viste med al tydelighed, at det ikke var alm. danskere der stod for den organiserede svindel og omgåelse af afgifter til vores allesammen stat. Og da de implicerede blev konfronteret med de skjulte optagelser, så stoppede de med at bedyre deres uskyld. Nogle lovede faktisk kamerafolkene "slag", hvis de ikke stoppede med at filme. Derefter skred de !
    Det kan da også godt være , at DU synes det er til grin, at jeg drager sammenligninger mellem folks total tåbelige argumenter og foragelse vedrørende christianitterne og deres såkaldte manglende betalinger og så deres imo - stiltigende accept af svindel i millionklassen, som i de fleste tilfælde bliver udført af en bestemt del af befolkningen( læs de to-sprogede). IMO - pga. at så kan de få billige cola'er eller billig grønt. Det er da ihf. helt til "grin" - efter min mening. Og siger mig en hel masse om disse egoistiske mennesker. "Bare jeg kan få noget billig cola - så er jeg s.. ligeglad med, at ham jeg køber det af, platter det samfund som vi alle skal være med til at opretholde.
    Jeg går og betaler min skat, for det arbejde jeg udfører - men det gør han ikke :( Det var faktisk noget af det gennemgående i argumentationen i Christiania-debatten. Såå det nok ikke spørgsmålet om hvem el. hvad der er til grin ! Ihf i mine øjne. :rolleyes:


    Helt enig


    Det er os, som betaler for deres dyre biler på svenske nummerplader (dvs. penge ryger til sverige).


    Ren skattesvindel!


    Det er sku dig der er for ringe!! Du ved vist slet ikke hvordan det er... for du lever jo i Danmark.


    Alle mennesker er ikke de samme, og jo, der er nogen som burde smides på en øde ø!!! F.eks. disse gidseltager. Eller 2. generationsindvadrer som laver kriminalitet.


    FULDSTÆNDIG enig!!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.


    Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.


    Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.


    Det eneste formål med det her gidseltagening og gidseltagening i Moskva for 2 år siden, er at rette hele verdens opmærksomhed mod problemet i tjetjeninen.


    De tjetjener som har taget alle de mennesker som gidsler, er de samme tjetjener som har sprunget bomber i højhuse i Moskva, ved metro, på Det Røde plads, og i flyene. I fleste tilfælde begår de selvmord for at lave opmærksomhed.


    Hvis ikke russerne havde stormet teatret for 2 år siden, vil der idag være 800 mennesker døde istedet for 120. Som det var tilfælde. Og hvis det hele ikke endte, som det endte i dag, ren faktisk ved tilfælde, ville alle de menneske, som blev reddet i dag, også være døde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til. Der er nogle herinde med blå stjerner der har opnået 9/10 af dem med ligegyldig og useriøs snak i offtopich(ikke der er noget i vejen med det ;) ), og ikke har stort begreb om hvordan en computer er sat sammen :))


    "Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til."


    Kan kun give dig ret!!


    lige mit pointe med mit første indlæg i dette emne... men neeeej jeg har jo drukket af natpotten.


    Jeg er på tweak hver dag for at læse om problemer og om løsninger på problemer... men det er altså blevet lidt kedeligt her på det sidste, netop på grund af de indlæg som tydeligvis kun kommer på grund af rank.


    Så mit forslag er ikke at udvide, men nedgradere eller helt afskaffe disse ranks.


    Og i øvrigt passer beskrivelserne på ranks ikke altid med svarene der netop kommer fra dem.