Indlæg af qqmiqq


    desvære er det ikke alle der tænker sådan...


    nogen gange er det lidt svært at hjælpe mennesker fordi emner bliver fyldt med posts som ikke har noget med PC at gøre


    eksempler er der mange af... bare kig på emner hvor der er mere end 20 posts... så handler det lige pludselig ikke om defekt strømforsyning, men istedet om naboens hund der har pisset på måtten!!


    og fordi man har mange posts.. betyder ikke at man er en gammel rotte... men blot at man har en unødvendig kommentar til alt.

    Det er lidt til grin med alle disse ranks...
    Mærkeligt nok kommer alle fornuftige svar på spørgsmål fra newbies.


    Så hvis der skulle være en rating... skulle det være basseret på fornuftige svar.

    Skal begynde selv... har hørt at FDM er forholdsvis billige... skal lige sige at jeg ikke skal have kasko... og det er en billig bil jeg skal have.

    2003 var bedre... ogjeg synes heller ikke grafikken er blevet bedre siden da... hvad blev der endelig forbedret? spiller info?

    Quote

    Originally posted by Aerial
    uhmm... har lige fået en fødselsdagsgave af vores driftsansvarlige her på jobbet. En 15" LCD Mermaid skærm :D


    Kunne ikke sælges da der var en ridse i foden - så den skal bruges til slackware-serveren ;)


    oh hvad!! .... hvorfor har jeg ikke sådan en drifsansvarlig??

    Quote

    Originally posted by Twilight


    He, he ;)


    Der er faktisk en mængde fede wallpapers. Jeg fandt den fedeste med Angelina Jolie.


    lad os se :))


    Det må føles rart... snakker I så sammen nu?

    Quote

    Originally posted by bentzin


    Ja ja - men hvor styrer de hen ;) - ikke ud i Europa - tro jeg :rolleyes: - og hvis de ik´ta'r sig sammen på søndag. Så styrer de heller ikke mod mesterskabet. ;)


    nemlig