Anmoder om ny(e) rank(s)


  • Du har en pointe der! ;) - personligt synes jeg bare det bliver FOR useriøst når man pludselig kan have rang som wanker :] ...det giver ingen mening i mine øjne, og det gør de ændrede ranks nu heller ikke, for at sige det som det er - der er masser af newbies som overclocker, derfor giver det ingen mening at man ligepludselig er officielt 'Overclocker' fordi man har SKREVET et vis antal posts her på tweak... :rolleyes:
    hvis der endelig skal være rang så skal det være en logisk rækkefølge...jeg har det fint med at der bliver lavet yderligere ranks nu hvor der efterhånden er flere og flere der er nået op de 2.000 posts, men det burde kaldes noget andet, og hvis man ikke kan finde på noget ordenligt, syns jeg det er bedre at ændre det HELE, sådan så der måske kun er 10 forskellige, men istedet er større intervaller... :)

  • Men kunne vel "nøjes" med disse 3 rangs hvis det endelig var...


    Newbie
    Member
    Tweaker


    ... Evt med 3 stjerner på hver så det så sådan ud...


    Newbie * (0 Indlæg)
    Newbie ** (25 Indlæg)
    Newbie *** (50 Indlæg)
    --- RØDE STJERNER ---


    Member * (100 Indlæg)
    Member ** (250 Indlæg)
    Member *** (500 Indlæg)
    --- GULE STJERNER ---


    Tweaker * (1000 Indlæg)
    Tweaker ** (1500 Indlæg)
    Tweaker *** (2000 Indlæg)
    --- BLÅ STJERNER ---


    ... og så måske lige en skummel rang ved 10.000 indlæg .... Nemlig Nerd... *G* :))


    ... Det er vel sådan jeg ville lave det hvis det er mig.... Så kom det vigtigste vel med og alle de der Age-of-Empires-Rangs smuttede sig en tur... :))


    Det vigtigste er jo at man kan kende de nye så man ved at man måske skal være lidt mere tollerant der end hvis en af de "kendte" kommer med et "dumme-spørgsmål".... Som vi alle gøre til tider når vi halvsover.. :))


  • hehe Age-of-Empires-Rangs...


    men det er noget i den stil der jeg syns er bedre...


    eller hvad med noget i retningen af militærets-ranks?
    såsom: menig, sergent, løjtnant, major, kaptajn, general, osv.


    og nu kommer Axel sikkert og fortæller mig at majoren er højere end kaptajnen og hva ved jeg :D


    men altså det er jo bare essensen i det ik? :D så kunne man evt. sætte tweak foran det hele, så det hed tweak sergent osv. - kunne det ikke være meget filøjerligt eller....? :)


  • Ej... Millitær ?... For nederen.... Har jo heller ikke noget med TWEAK.DK at gøre.... Var derfor jeg skrev "Tweaker" som den eneste "Computer-Rang" ... vi har jo ikke brug for en rang-orden ud over til at bedømme nye osv... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Du har en pointe der! ;) - personligt synes jeg bare det bliver FOR useriøst når man pludselig kan have rang som wanker :] ...det giver ingen mening i mine øjne, og det gør de ændrede ranks nu heller ikke, for at sige det som det er - der er masser af newbies som overclocker, derfor giver det ingen mening at man ligepludselig er officielt 'Overclocker' fordi man har SKREVET et vis antal posts her på tweak... :rolleyes:
    hvis der endelig skal være rang så skal det være en logisk rækkefølge...jeg har det fint med at der bliver lavet yderligere ranks nu hvor der efterhånden er flere og flere der er nået op de 2.000 posts, men det burde kaldes noget andet, og hvis man ikke kan finde på noget ordenligt, syns jeg det er bedre at ændre det HELE, sådan så der måske kun er 10 forskellige, men istedet er større intervaller... :)


    Altså Zigiro - du snakker med 2 tunger :rolleyes: Det ene øjeblik skriver du: "men jeg vil nu i bund og grund hellere have dem droppet, så der ikke bliver fokuseret så meget på dem osv." Og lige lidt efter kommer så denne "smøre" 8o ?( Som i mine øjne ihf. er en focusering på emnet !
    Hvad mener du i det hele taget ?( ?( Er du radikal ;) ?(
    Edit: Jeg er enig i at "wanker" er helt ved siden af.
    Det hører ikke til herinde men nærmere på en side for små underernærede et el. andet . . . X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Altså Zigiro - du snakker med 2 tunger :rolleyes: Det ene øjeblik skriver du: "men jeg vil nu i bund og grund hellere have dem droppet, så der ikke bliver fokuseret så meget på dem osv." Og lige lidt efter kommer så denne "smøre" 8o ?( Som i mine øjne ihf. er en focusering på emnet !
    Hvad mener du i det hele taget ?( ?( Er du radikal ;) ?(


    ja nej :))


    ej men hvis det endelig skal gøres, kan det lige så godt gøres med maner, jeg vil som sagt give grillrotten ret i at det er meget godt at kunne se forskel på nye og ældre brugere, forstår du? ;)


    man har et standpunkt til man tager et nyt ;)


  • Ikke meget for at sige det :)) - men det er s.. et godt forslag, du der har snørklet sammen ;) Konkret og brugbart 8) - og er enig i at alle de der mærkelge navne, sagtens kunne udskiftes med dem som du har nævnt. Totalt enig med din slutreplik :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Ikke meget for at sige det :)) - men det er s.. et godt forslag, du der har snørklet sammen ;) Konkret og brugbart 8) - og er enig i at alle de der mærkelge navne, sagtens kunne udskiftes med dem som du har nævnt. Totalt enig med din slutreplik :))


    HeHe... Jamen tak.... :)) .... Men hvis du er enig, så er der jo en chance for at det er meget fornuftigt... ;)


  • Kan godt lide den inddeling der rotte, ser faktisk meget fornuftig ud ;)


    Og din sidste kommentar, det er jo netop det gode ved rank-systemet, du nævner der - at man kan kende de nye fra de "gamle", og tilpasse sin reaktion ud fra det ;)


    Men btw, hvorfor ikke fortsætte "tweaker"- ranken indtil man har 6 bål stjerne? - og så smide moderators og admins over på grønne stjerner :boxing:



    (I love blue :crazyeyes: )


  • Hvorfor så mange stjener ?.... Syntes 3 er fint nok, men Tweaker kunne man jo nok forlænge til alle 6 stjerner.... Dunno...


    Men ja, admins skulle da have sin egen farve..... PINK... ej, grøn er vel fin... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvorfor så mange stjener ?.... Syntes 3 er fint nok, men Tweaker kunne man jo nok forlænge til alle 6 stjerner.... Dunno...


    Men ja, admins skulle da have sin egen farve..... PINK... ej, grøn er vel fin... :))


    Jep kun tweaker ranken skal forlænges til 6 blå stjerner :D ;)


    (as I said "I love blue :crazyeyes:")

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Jep kun tweaker ranken skal forlænges til 6 blå stjerner :D ;)


    (as I said "I love blue :crazyeyes:")


    MEGA god ide :)


    så er det bare at vente til en admin kommer forbi og ser dette omtalte MEGA-gode forslag og ændrer al rang-halløjet til det vi har forslået... :) ;)

  • Holy fucking mooooooooooooooooooooly - hvor længe kan i tærkse langhalm på noget så inderligt ligegyldigt som Rank - Den siger jo intet om værdien af personens indlæg.


    Det eneste der lyder lidt fornuftigt er GrillBills forslag - jeg ville så ændre den til :


    Newcomer : 0-100 posts.
    Member : 101-500 posts.
    Tweaker : 501- 1000 posts.
    Super Tweaker : 1001-2500 posts.
    Ultra Tweaker : 2501-1.000.000


    Og så en speciel rank til de af os som er inderligt kolde i røven overfor den slags : No Rank.


    Hmmm - Hvis nogle kan være "lokalt Fjols" - kan jeg så ikke blive "No Rank"...... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Hmmm - Hvis nogle kan være "lokalt Fjols" - kan jeg så ikke blive "No Rank"...... ;)


    sagde du ik lige at det var ligegyldigt? ;)


    jeg tror bare det skaber forvirring, hvis der er rang hos nogen og ikke hos nogle andre, hvis du er ligeglad kan du vel lige så godt have en hvilken som helst rang som ingen rang?


    forresten var det også noget lign. dit forslag jeg havde forstillet mig, men jeg kan nu sagtens indfinde mig med det andet der...

  • Quote

    sagde du ik lige at det var ligegyldigt? ;)


    jeg tror bare det skaber forvirring, hvis der er rang hos nogen og ikke hos nogle andre, hvis du er ligeglad kan du vel lige så godt have en hvilken som helst rang som ingen rang?


    forresten var det også noget lign. dit forslag jeg havde forstillet mig, men jeg kan nu sagtens indfinde mig med det andet der...




    Øøøøøøøh - jeg vil netop have "no rank" fordi det rager mig langsomt - jeg kigger sgu ikke på folks rang alligevel - hverken når de spørger eller svarer - kan jo f.eks. nævne op til flere brugere som har et hav af posts = høj rang - men som i mine øjne ikke gør andet end at vrøvle - andre har en "Noob" rang - eller hva' den nu hedder - og de poster noget fornuftigt - Kan så absolut ikke se hvad vi skal med rank's - men måske nogle mindreværds komplekser har brug for en "mega-rang" - Jeg kan uden problemer undvære min.


    No rank/ blankt felt kunne være min måde at signalere DET på....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    PS... Hvis i opkalder de forskellige rangs efter grøntsager, kan jeg så ikke blive "Bananen" ? *G*... sorry... Kunne ikke holde den inde .... Plat humor er vel også humor... :))


    hvis rangen skulle vaere groensager hvad skulle saa vaere lavest og hoejest?( :))



    Frisk banan > 0 post


    ogsaa en masse imellem her :crazyeyes:


    Raaden banan > 10000 post ;)


  • lige mit pointe med mit første indlæg i dette emne... men neeeej jeg har jo drukket af natpotten.


    Jeg er på tweak hver dag for at læse om problemer og om løsninger på problemer... men det er altså blevet lidt kedeligt her på det sidste, netop på grund af de indlæg som tydeligvis kun kommer på grund af rank.


    Så mit forslag er ikke at udvide, men nedgradere eller helt afskaffe disse ranks.


    Og i øvrigt passer beskrivelserne på ranks ikke altid med svarene der netop kommer fra dem.