Indlæg af Troels

    Nu har jeg oprettet en bruger inde på adobe's hjemmeside, og kan nu downloade. MEN, det fylder sku 700mb! :) Troede bare man kunne finde noget, der kun fyldte det halve eller mindre :D

    Vi står og skal fremlægge et projekt, hvor vi skal fremlægge noget fra en dvd, "Bænken":)


    Men vi har ikke noget program, som vi kan "klippe" ud af filmen. Det skal være gratis og helst være rimelig nemt at bruge :D


    Vi har prøvet at bruge Windowds movie maker, men det virker ikke! :S


    Håber I kan hjælpe os :)


    Vi har bare emne om Alkohol generalt, så vil da undersøge noget om Historien og fremstilling af Alkohol. Vi har prøvet at finde noget om Historien, men det er dog svært at finde noget om! :)


    I vores fremlægning vil vi prøve at vise nogle små klip fra filmen "Bænken":)


    Men tak for dine svar! :D

    Engel: Tak for dine svar :)


    maleficus: Også tak for dit svar. Jeg har faktisk også set "De fordrukne børn" et par gange.
    Helt sikkert noget vi kunne bruge. Så må vi bare lige findet klippet et sted :D


    Jeg har også fundet andre sider, fx. Netdoktor. Det er lidt sådan nogle sider vi leder efter :)

    Vi er 3 drenge, som er igang med et projekt om alkohol. Men vi har søgt langt tid på google, men dog har ikke kunne finde så meget.


    Vi søger egentlig bare sider om Alkohol generalt :D


    Håber I vil hjælpe os :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Altså som de andre siger så er en normal seng at foretrække fordi madrassen i de fleste tilfælde er bedst... og det er ik fedt at sove mere end en i sengen når der er en revne man kan falde ned i hehe... men du kan også bare købe en topmadras til din sovesofa som du smider på sammen med dit sengetøj, det har jeg gjort på min sovesofa, det virker rigtig godt...


    Det med topmadrassen var også det mine forældre synes jeg skulle gøre :)


    Ja, jeg regner med at slå sofa'en op hverdag ;) Det gør det lidt pænere :D

    Det er bare fordi jeg tit har venner med hjemme, især når jeg ser film :)


    Men jeg skal ud og prøve en her på lørdag, så jeg håber de har den hjemme :)


    Men I har måske ret, man sover nok bedre i en almindelig seng.


    Men ja, jeg har lavet en fejl, og nu ved jeg ikke lige hvordan jeg laver den om? :S

    Jeg står og skal købe ny seng, og jeg er virkelig i tvivl om jeg skal købe en Almindelig 140x200cm seng, eller måske købe en af de Sovasofaer, som er en Chaisalong, som kan foldes ud som en seng? :)
    Mig forældre synes at jeg skulle købe en Chaisalong, fordi det er mere praksis når jeg har venner på besøg, og så kan jeg folde den ud når jeg skal sove :) Men jeg er bare meget i tvivl, om man sover godt på en Sovasofa ?
    Jeg har kigget på denne chaisalong, og synes egentlig den er pæn :D Men er bare i tvivl om man sover godt på den :)

    Han skal bruge alt, undtagen tastatur og mus. Han bruger pc'en til at spille Golftour for det meste regner jeg med. Og CS. CS:S. Men jeg tror han vil begynde at spille NFS og sådan nogle bilspil :)


    Dvd brænder må der gerne være :)

    Tror du virkelig at Søren thomsen kan OC? Tror sku ikke engang jeg kan :D


    Men ja, måske skulle han have E8400, men det er bare at E8200 er på lager, og han regner med at bestille den snart :)


    Jeppe, kommer du ikke lige på msn ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af p0inT
    Han mener vil SHG, men skal han OC?


    Ja, det min fejl :) Men nej, regner ikke med at han vil OC ;) Gerne 2 eller 4gb ram.
    og jeg synes at han skal have OEM Windows Vista premium 64bit :)

    Min ven skal bruge en ny pc, og han har ca. 10.000kr at gøre godt med. Han skal bruge skærm og pc'en. Tastatur og mus må komme bagefter, medmindre der er penge til det.


    PSU - Gerne Corsair 520/550 watt.
    Cpu - Måske en af de nye E8X00 serie?
    Skærm - Gerne 20,1"
    Harddisk - Gerne 200gb eller mere.
    GFX - 8800GT eller Ati 3870?


    Men Mus og tastatur har han, men hvis der er penge til overs vil han gerne have det med.
    Han vil gerne have det fra SGH, og der skal være montering med, fordi det er han ikke så vild med at gøre selv:)


    Men resten, håber jeg I kan hjælpe med:)

    Når jeg kigger inde på SHG's hjemmeside under interne lydkort, kan jeg se at det billigste surround lydkort med Coaxial og optiske indgange er HDA. HVis ikke nogle har andre at anbefale tror jeg det bliver det :) Og i testen bliver det også godt anmeldt :)


    De nye Panasonic PV/PX70 serie giver bedre billede end de fleste LCD tv gør i dag, selvom det er plasma ;)

    Jeg har endnu ikke oplevet at vi fik burn in på min brors Panasonic PV60 42" plasma mens billedet var kørende. Men jeg mener da de fleste plasma'er i dag er fri for burn in. Vi har kun prøvet det en gang, men der havde vi nogle på besøg, som bare havde ladet tv'et stået tænd i 1½ time på disney channel, og der var der lidt burn in.


    Men vil også forslå 37" LCD med opløslighed på 1366 x 768, eller fx. et samsung LE37M86 med 1920 x 1080 (fullHD)