Indlæg af Troels

    Hej Tweak.dk


    Lang tid siden jeg har været herinde, så har ikke den helt store forstand på edb mere :)


    Jeg skal starte på grundforløb som tømrer, og skal på en uddannelse hvor der er fag med henblik til videreuddannelse.


    Jeg skal derfor bruge en bærbar, hvilket er helt fint, har bare nogle krav :


    - 13,3"
    - Lang batterilevetid
    - Gerne 2 kerner
    - gerne pæn designet
    - helst en 6000kr maks.


    - Må da godt kunne trække nogle spil, hvis man sidder i skolen og keder sig, men ikke noget vildt stort krav :)



    Sætter især stor krav på tommerstørrelssen, da jeg ikke gider og have en stor bærbar med til at ligge i tasken der vejer et helved. Der behøver ikke være dvd drev i den, da jeg har min stationære til det pjat :)


    Har selv lidt i tankerne:
    Asus UL30A
    Leonovo IdeaPad U350


    Hvis i har nogle, som kan overholde nogle af de krav, så må i endelig skrive :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 401
    1000,- for receiveren alene.


    Nej, min. 2000kr :)


    Men ja har kigget på priserne, men pga. andre køb tror jeg bare jeg skal have en billig forstærker med HDMI ;)


    Men ellers er Onkyo et godt mærke :)

    Standing Preacher curl? :) Hmm. Har jeg aldrig prøvet før :)


    Men ja, har set flere der tager den nedereste del, så den øverste del og så full motion til sidst :)


    Regner med, når jeg er færdig med HST program, at jeg så begynder på noget mere 3 split :)


    Men nogle der har en idé hvilke dage det er?


    Mandag, tricep & bryst?
    Onsdag, Ben og Bicep?
    osv? Hvordan ligger det? :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Hvorfor har du kun valgt en enkel ryg øvelse, men tre bicepsøvelser?


    OBS! min fejl! :D Kører self dødløft, nogle gange og så lidt chin.


    Tricep træner jeg rimelig, da jeg går til boksning :)


    halter lidt med Bicep, derfor ;)

    Ja, altså kører selv med dette full body/HST program 3 gange om ugen :)


    Squat
    Lår Extension
    Bænkpres
    incline/skrå Bænkpres
    Bent over Barbell Row
    Militær pres
    Tricep Extension
    Bicep Curl
    Hammer Curl
    Preacher Curl


    Læg :)


    Squat 80kg
    Bænk 50-55kg
    Dødløft 75 Kg

    Altså jeg har hellere aldrig kunne lide NFS serien, bortset fra NFS porsche og så selvfølgelig NFS most wanted :) Undercover kunne jeg godt finde på at købe, har kun prøvet det en gang, men PURE kunne godt have interresse :)

    Ja, kan da godt være jeg virker lidt oldschool, men har jo lige fået min PS3 op og køre og har da 8 blu ray film, men INGEN spil :9xo Og synes ikke virkelig ikke rigtig at de nye NFS spil er særlig fede længere. Dog kan jeg rigtig godt lide NFS most wanted , men kan ikke finde det nogen steder til PS3? :S
    Vil virkelig gerne have fat i det! Synes det er det fedeste NFS spil til dato! :D


    Håber Nogen kan hjælpe mig :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    ja det er et godt og fint kort til prisen...et nvidia 260 er dog også en god handel i samme kategori...men et 4850 burde give et harmonisk system med en ocet e6600


    Lyder godt Fragman! Er glad for at jeg ikke behøver at invistere i ny CPU så :)


    Men vil jo gøre det billigst muligt, så 600kr for Gigabyte bundkort og 1400kr for GFX :) Så lige 2gb ram mere i ;)

    Ja, men hvis man nu OC en E6600 til en 3600Mhz fx.


    Men hvordan ligger en 9800GTX ved siden af en 4850 eller en 260GTX? :)
    Men hvis det er et bundkort jeg mangler, kan i så ikke lige nævne et til maks 1000kr? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Du skal nok også skifte cpu og ram :))


    Det er et af de nemmeste oc boards og du sparer en hel masse. De er delvist lovet til en anden som vender tilbage i morgen.


    Det gør ikke noget hvis det bliver solgt til en anden, køber et senere :)


    Men jeg er ikke den store OC'er, så er der et godt OC bundkort? Altså et der er nemt at oc, og der bare virker :D


    Ja, Inno3D har jeg også kigget på :) Men hvis jeg køber nyt bundkort og måske også ram, behøves jeg så at købe ny CPU? Synes den er okay, måske er det bare et nyt bundkort og så bare OC det ? :)

    Ja, jeg har en Conroe E6600 og et Conroe Xfire-Esata2:) Men jeg ville egentlig gerne have et nyt graffikkort, tænkte lidt på BFG 9800GTX til 1500kr fra shg.dk


    Men jeg er bare bange for at min E6600 er for svag til den, da jeg ikke kan overclocke på mit skod bundkort :S


    Men er det det ? Eller skal jeg helt ud og invistere i bundkort, cpu og nyt grafikkort? :)