Indlæg af Troels

    Vi er igang med et projekt om unge der flytter hjemmefra eller er flyttet hjemmefra.
    Det er nogle spørgsmål som mest er til +18 eller dem der er flyttet hjemmefra:)


    1. Da I flyttede hjemmefra, kunne I så selv finde ud af at lave mad?
    2. Hvornår begyndte i at kunne lave mad selv?


    Ved godt det kun er 2 spørgsmål, men bare lige de 2 vi skulle have svaret på:)


    Håber I kan hjælpe os:)

    Ja, min mic i mit Icemat headset virker ligesom ikke mere :S Hvertfald ikke særlig godt :S Så tænkte på om hvilken mic man skulle købe? Maks 200kr- hvis det er en bord microfon:)


    Somsagt har jeg et Icemat siberia headset, og det synes jeg er rigtig godt i Cs 1.6 :) Men det er sku også lidt træls med lyden når man skruer op, skratter det af helved til:S


    Så tænkte om man måske skulle bestille et nyt headset, hvis det kun koster 1-200kr mere :D
    Men hvilket?


    Mvh Troels:)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Kan du få force feedback til at virke i GRID?
    Kan jeg nemlig ikke og det pisser mig noget så meget af da jeg drifter meget i spillet.
    Men jo LFS er fedt jeg har desvære ikke fået købt RACE 07 endnu men det skal købes snart


    Ja, kan godt få det til at virke i Grid, men Synes nu ikke det er noget særlig fedt :S Kun drift delen :)


    Men Har prøvet Race 07, og det er virkelig fedt !:)

    Jeno: Ja, G25 er virkelig fedt:)


    Har prøvet at hente nogle demoer af de diverse spil:) Synes LFS er virkelig realistisk, men lidt svært:)


    Race 07 kan jeg virkelig godt lide! Kanon spil:)


    Grid, det synes jeg ikke er så skide fedt, hvertfald ikke Race delen som jeg kører :S
    Alf for dårlig styring :S

    Jamen er sikker på at jeg køber en 40gb:) Glæder mig satme til BLu-ray:)


    Men er der nogen der kender forskellen mellem simulator spil på PS3 og PC?


    Om det er ligesom på pc, da jeg har G25:)

    Jeg regner også med at købe 40gb modellen, mest fordi den er støjfri, eller hvertfald larmer noget mindre end 80 gb modellen :)


    Tænkte på om nogen havde en ps3 og så Grid? Og om det var fedt sammen? :D

    Jeg leder efter en PS3, bla. fordi den har Blu-ray, hvilket jeg vil have :) Og så også fordi jeg har Logitech G25, og så er der sikkert en masse fede bil spil til PS3 :)


    Men hvilken skal man vælge? 40Gb eller 80Gb? Nogen der kan sige noget godt og skidt om hver maskine?


    Det jeg selv har hørt er at 40 gb modellen larmer noget mindre end den med 80gb. Læste også et sted at det var dumt at købe 80gb modellen, fordi at om nogle måneder ville der komme en model til samme pris med 160gb. Men kun noget jeg har læst.


    Men hælder mest til 40gb, da den jo er 500kr billigere, men også fordi den næsten ikke larmer:)


    Men hvad siger i?

    Kunne jo faktisk være en fed idé man :)


    Men er bare ikke den store datamater så at jeg kan omforme bil stil til usb til, og så sætte det til pc'en :)


    Derfor ville det være røv fedt:)


    Jeg køber snart PS3, og så har jeg et 40" Full HD Sony LCD tv + G25 = fed gamer aften :)

    Jeg har Test drive unlimited på min pc, hvor jeg bruger Logitech G25 Smile Det er mega fedt, men ikke styringen. Det er som om at når jeg ikke har gang i spillet og er på skrivebordet, er rattet hårdt at dreje rundt, og det er sådan man skal have det. Men når jeg kommer ind i spillet bliver rattet mega løst fra når rattet står lige til midten, og så eller 90 grader hver side?


    Og så har jeg ellers prøvet at sætte steering sensitive op på maks, og den drejer først en lille smule når man drejer ca. 75 grader :S


    Håber nogen har logitech G25 og har haft samme problem, og så kan hjælpe mig :D


    På forhånd tak! :D

    Jeg har Test drive unlimited på min pc, hvor jeg bruger Logitech G25 :) Det er mega fedt, men ikke styringen. Det er som om at når jeg ikke har gang i spillet og er på skrivebordet, er rattet hårdt at dreje rundt, og det er sådan man skal have det. Men når jeg kommer ind i spillet bliver rattet mega løst fra når rattet står lige til midten, og så eller 90 grader hver side?


    Og så har jeg ellers prøvet at sætte steering sensitive op på maks, og den drejer først en lille smule når man drejer ca. 75 grader :S


    Håber nogen har logitech G25 og har haft samme problem, og så kan hjælpe mig :)


    På forhånd tak! :D

    Jeg leder efter navnet på den dokumentar der blev vist for nogle år siden, om 2 brødre fra sønderjylland, der mistede en ven i en bilulykke. I dokumentaren får man også at se om en fyr, der mistede sin ven i en bilulykke. Man får også se gaderæs.


    Håber sku i kan hjælpe mig :D Vil virkelig gerne finde klippet igen!