Indlæg af Luminandes

    brænder du dig på diskene når du rører ved dem?


    For jeg sidder med en WD3200KS og jeg kan hverken mærke nogle vibrationer eller lign fra den HD når jeg rører ved den. Den er også kun smålun så tror måske at tempmåleren ikke er for god.

    Dansk TV er generelt noget bræk og når der bliver smidt sådan nogle lamme udsendelser ud kan man da heller ikke forvente det bliver bedre.

    Har det på samme måde som slacker. Hvis computeren viser sig at være ustabil clocker jeg ned, værre er det jo egentlig ikke. Dog har jeg ikke prøvet det specielt tit endnu :)
    Lortet virker bare hehe

    Ok det var weird.. fik geninstalleret alt hvad jeg nu skulle igår aftes kl. 2:55 ligepræcis men nu virker det bare kanon. Det sjove ved det hele er at det er akkurat den samme cd jeg brugte til at installere igen :O


    Så problem solved og jeg lukker hermed tråden.



    Vil nu mene at det er bedre at smide SP2 ind før alt andet da hvis du smider drivers ind før en stor windows update kan det tit undskyld udtrykket kneppe dine drivers. Jeg har prøvet det utallige gange.

    Quote

    Originally posted by Snuff
    Tjae unistall de programmer og installer dem igen, så skulle det virke


    hvis de ikke står i msconfig står de heller ikke i programmer man har installeret og ja jeg har prøvet at installere programmerne flere gange, men tror dog det er de hotfixes jeg har smidt med under opdateringen af XP cden.


    Nlite er et program der gør dig i stand til at bruge din originale XP cd og opdatere den så næste gang man installere behøver man ikke bruge til på det næste gang. Dog er jeg nybegynder med det så har lige sikret alle mine dataer og påbegynder en reinstall ... heldigvis har jeg stadigvæk alle updates til XP liggende som .exe filer hehe.

    Hejsa jungs.


    Jeg vil fatte mig kort, so here goes.
    Efter jeg geninstallerede windows XP (opdateret til SP2 med Nlite) så jeg ikke skulle opdatere bagefter er mit windows begyndt at opføre sig hammer weird. I må ikke misforstå mig, det virker fint problemet er bare at de programmer som der SKAL starte op ikke gør det. Hvis jeg installere f.eks musedrivere osv skal jeg starte lortet op hver gang ellers er de ikke aktive, det samme sker for diverse andre programmer.


    Så ville lige høre om jeg bliver nødt til at geninstallere 1 gang til eller omi kender en løsning til problemet?


    PS. jeg har tjekket MSCONFIG igennem, men de står ikke i listen under startup.

    Desværre mester det er dit grafikkort der ødelægger det for dig lige pt. Det understøtter nemlig ikke directx9 hardware og så var der vidst et eller andet med nogle shaders. Havde et TI4200 og havde samme problem indtil jeg fik puteren opdateret.

    sidder perfekt på mit kort... 39 i idle og 52 i full vidner da lidt om det vil jeg mene... Så som fragman siger, du kan kun have monteret den forkert eller ikke spændt den ordentlig fast

    Forstår heller ikke hvorfor de skrev at det ikke var nødvendigt... Det er det helt bestemt i BF2 hvis du vil spille med *high* detail. Ellers kan man godt glemme et flydende gameplay fra start til slut.


    Havde 1.5gb i min gamle maskine og havde intet hakkeri whatsoever, men det har jeg med 1 gb også selvom resten af maskinen er MEGET hurtigere hehe.

    Altså hvad mener i med at den også køler rammene?
    Det gør VF700CU da også, ramsinksne gør da at varmen bliver flyttet højere op så den "brugte" luft fra blæseren bliver blæst forbi. Ellers er der nogen der har vendt den forkert hehe


    *Edit* Stavebøffer

    Ville da være cool hvis i er klar til at få bank lol :$


    Nej jungs jeg suger, men er frisk hehe :cheers:


    Går under navnet : [TO]Luminandes, men i finder mig nok aldrig på en dansk server hahaha. Spiller altid sammen med mine engelske klanmates :finger:

    tog mit kørekort på 1½ månede og bestod da uden fejl... og har da ikke lavet nogen ulykker i de 2 år jeg har kørt endnu :O



    EDIT 7-9-13 for det !! phew glemte det næsten hehe.

    Quote

    Originally posted by Alaza
    Er det besværligt med af- og påmontering?


    Nej det vil jeg bestemt ikke mene det er. Jeg havde aldrig nogensinde prøvet at skifte blæser på et grafikkort før, men det tog alligevel kun 10 minutter da jeg sad og checkede brugsanvisningen skridt for skridt.
    Det skal lige siges at brugsanvisningen er temmelig god.