Indlæg af Luminandes

    Tjaa nu har jeg prøvet at formatere lortet og derefter smide det nye gfx i, men med samme resultat. Så det er enten kortet der er defekt hvilket jeg tvivler på ellers er det manglende w i PSUen der skaber problemet.


    Nu må vi se, nu er den bestilt


    Takker endnu en gang for hjælpen

    Tak for posten, men har prøvet at fjerne alt med programmet før jeg skiftede, så ved det ikke er det.
    Synes bare det er mærkeligt den fryser hver gang jeg kommer ind i windows..


    Er det virkelig nødvendigt at formatere computeren bare fordi man har skiftet?

    Ok, men så bliver det nok den jeg skal have.
    Nu bare lige for en sikkerheds skyld.


    Når jeg sætter det nye gfx i starter computeren op, men ligeså snart du får den første chance for at bevæge musen kan man i 2 sekunder, derefter fryser computeren. Dette gør den ikke med mit gamle GFX.


    nu bare for en god ordens skyld så er det vel ligeså snart at grafikkortet skal lave noget at den fryser computeren når den ikke får nok strøm?

    Takker rigtig mange gange, tror jeg hopper på den med de faste kabler, hvis man læser bedømmelsen af den anden med modulære kabler brænder den af, hvilket jeg ikke gider bøvle med hehe
    Det er dog lækkert med de modulære, det er der på min nuværende.
    Men hvis der er andre forslag er i da velkomne, men indtil videre bliver det nok nr 1.

    Hey drenge


    Jeg har ikke fulgt så meget med i udviklingen lige på det sidste, så bliver desværre nødt til at bede om en lille hjælpende hånd


    Jeg har lige købt mig et XFX4890 og det er så der problemet starter.
    Min PSU er en enermax liberty 500W, som jeg er enormt glad for, men som det viser sig bare ikke er stor nok. Mit budget er ikke alverdens da jeg lige har skudt de penge efter det der GFX.


    Så spørgsmålet er:


    Er det muligt at finde en PSU der kan dække mine behov, samt muligvis en opgradering til et I7, eller phenom system længere ude i fremtiden?
    Pricerange: ca 500-600 kr.

    MystikDK Her, jeg glemte lige jeg havde en anden bruger med alle infoerne herinde allerede.


    Som i kan se i min sig, sidder jeg med nuværende system. Takker for svarende.


    Altså jeg vil godt spytte en 1000 til 1500 i maskinen da jeg skal have en lidt hurtigere grafikkort i.
    Men processoren vil jeg gerne have opgraderet da en singlecore idag ikke lige sparker så meget røv hehe.


    Synes bare ikke jeg kan finde en processor på EDBpriser jeg gider at have, den hurtigste er en 2.2 ghz, men så kan jeg jo ligeså godt beholde min egen, da den kører de 2.9 ghz stabil og har gjort således i snart 4 år.


    Ser ud til jeg hellere må kigge i markedet for at se om der er noget jeg kan bruge der :O


    Takker endnu en gang.


    Mvh MystikDK

    Hvis du har en bruger hos bilbasen kan du gå ind og se alle biler i det år de blev lanceret. feks. din da den lige blev smidt på markedet. Nu har jeg desværre ikke lige en bruger derinde og kan derfor ikke lige hjælpe, men det er bare lige et hint til folk der har :)


    ps. Man skal vidst have betalt for at kunne bruge det.

    Nej det var det jeg heller ikke kunne forstå, IE virkede heller ikke. Prøvede at geninstallere Mozilla men det hjalp ligemeget, men har fundet problemet og det var at min antivirus havde lagt en blocker over den og andre sider der benyttede sig af SLL kryptering eller hva det nu hed. så fik lige jordet alle indstillinger igennem for at finde den skide fejl.
    Men takker da for hjælpen for du gjorde mig da i det mindste bevidst hvad det var den ikke lige kunne fatte :D

    desværre er de slået til, har prøvet at unchecke dem men så fik jeg den fejl du hentydede til. det er ligesom om jeg ikke har den protokol på computeren
    Nå men der jo ikke andet end at prøve at geninstallere firefox


    Ellers mange tak for hjælpen WebT

    Ok jeg ved ikke helt hvad der sker for min computer men jeg kan ikke komme ind på Gmail's loginside og det er jo der jeg har alle mine vigtige mails samlet.
    Jeg får en virkelig underlig besked fra browseren af og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan gøre ved det.


    Screen:


    http://img80.imageshack.us/img80/4875/secprotocolqd4.jpg


    det samme sker forresten når jeg prøvet at hente addons/extentions til mozilla firefox.


    Tror det er en windows opsætning der skal ændres men jeg er totalt grøn hvad sådan noget angår.


    Mvh M.S

    Jeg interesseret i at få fat i Liberty City stories til PSP da jeg har hørt det skulle være et kanont spil, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen forhandler der har det på lager lige pt. Om der er fordi det ikke er udkommet her endnu ved jeg ikke.


    Men nævn en pris hvis i gerne vil af med det.

    Foretrækker AUDI fordi den er det mere moden end BMW. Nu har jeg kørt i begge mærker og synes da også at BMW er en flot bil som har fantastiske køreegenskaber, men synes bare den nye er så tudegrim i forhold til deres forrige modeller.. De der lygter... ufff :) Så AUDI it is.

    kører 2.9 med 1.5v den svinger meget fra 1.45-1.5 men den er stabil. Dejligt når ens ram kører 1:1 ^_^. Ved ikke rigtig men skal lige have checket tempen med Coretemp men efter asusprobe bliver den omkring 56 efter 3 timers BF2142 med boxkøleren.