BF2 problemmer!

  • Har lidt problemmer med battlefield eller min computer.


    Når jeg starter spillet lagger den en del i starten, og nogen gange bliver banen sort, forskellige steder, specielt når jeg zoomer kommer der bare en sort skærm.
    Hvis jeg trykker piltasterne til sidden, er det ligesom den går 2 skridt i stedet for et!


    Køre 1280*1024 med alt på high. 75hz tror jeg.


    Min computer:
    (graffikort er moddet til x800Xt PE)


    Min skærm er en 19 tommer crt, fujitsu-simens.


    Og har pacth 1.20 installeret!


    Hvad er der galt? :boxed:

  • måske fordi skulle sætte grafikken lidt ned ?? og har du installeret den nye patch

    -=[RoQaR]-[DK]=-


    Bundkort: Gigabyte ga-m52l-s3
    Cpu: Amd athlon 64 x2 dual core processor 6000+
    Ram: 4gb ddr 800 ram
    Hdd: 400 gb
    Grafikkort: Radeon Hd 4850 512mb
    psu 650w chill innovation

  • Generelt i spil, vil du vinde meget ved at disable skygger. FEAR, DOOM osv. Men prøv at sætte dynamic shadows til off.


    Ellers er der en tweakguide til BF2 på tweakguides.com :9xo

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet en gang, sidst af jesdals ().

  • Jeg havde mine corsair ram i - 2 x 512 - og det var frygteligt at spille med - den laggede også meget specielt når man lige kom ind på et map.


    Så nu har jeg drønet dem ud, og har smidt 4 x 512 pc3200 ram i og det kan virkelig mærkes - kører superlækkert i 1920 x 1200 :D

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Okey, så det er ram'ne, der gør det?


    Måske skulle jeg sætte detaljerne ned ;(


    Er selvfølgelig ikke sikker på at det er rammene i dit tilfælde, men har du nogle ekstra ram liggende, så prøv at smid dem i og se om det ikke gør en stor forskel.


    Tror det var Anandtech der testede 2gb ram vs 1gb og der skrev de at det endnu ikke var nødvendigt med 2 - men jeg har virkelig kunne mærke det i BF.

  • Forstår heller ikke hvorfor de skrev at det ikke var nødvendigt... Det er det helt bestemt i BF2 hvis du vil spille med *high* detail. Ellers kan man godt glemme et flydende gameplay fra start til slut.


    Havde 1.5gb i min gamle maskine og havde intet hakkeri whatsoever, men det har jeg med 1 gb også selvom resten af maskinen er MEGET hurtigere hehe.

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Ok tak for svarne, har desværre ikke flere ram, så må lege lidt med details, og se om det ændre sig.


    I min gamle computer en AMD Athlon 3000+
    med 2GB Elexir Ram (Rigtige billige ram) der kørte det bare fint 8o (self. på medium details)


    Er det så ikke bare at nappe de ram indtil du er kørende med bedre ram ?


    Mine jeg har i nu er også crap-ram, men mængden gør at mit bf virker ;)